loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 4138 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (6)
یکی یکی خاطراتت زنده میشوند
ساعت گوشی هوار میزند وقت خواب است
من اما انرژی خوابیدن هم ندارم
دروغ چرا ناخوش احوالم
این شبها که بی تو ام ، یکی یکی خاطراتت زنده میشوند
داغ میشوند و آتشین
و سلولهای وجودم را میسوزانند
از روی که رفتی خوب شدم.
خیلی خوب
از نماز اول وقت بگیر تا بالا رفتن سه نمره ای معدل دانشگاه و
 
ترک کردن قطعی آهنگ گوش دادن
 
به قول تو خانوم شدم!
 
اما هنوزم یک جای کار میلنگد
 
تا جایی که میتوانم خدارا در کارهایم میگنجانم
 
هرچه میخواهم از او بود اما
 
هنوزم یک جای کار میلنگد
 
جای خالی ات را هیچکس و هیچ چیز پر نمیکند
 
زندگی ام رابی دغدغه میگذرم،اما
 
چهار چرخ ماشین زندگی ام ،نمیدانم چرا خوب نمیچرخد
 
دلم لک زده لبخندت را میفهمی
 
از تو دلخورم اما دوستت دارم میفهمی؟
 
میخواهم بگویم برگرد اما،حرفهایت مثل خنجر در قلبم فرو میرود میفهمی؟
 
من پایبندم به خداحافظیمون
 
من پای تو نمیمونم
 
من دیگه قید رابطمونو زدم
 
این حرفها نمیگذارد بگویم
 
جون من برگرد
 
میترسم بگویی :
 
نهــ
 
غرور شکسته ام را بگذارم کنار دل شکسته ام
 
و این شکسته ها تمام وجودم را زخم کند
 
این است که چهار جرخ زندگی ام نمیچرخد
 
این است که یکجای کار میلنگد
 
این است که شبها خواب ندارم
 

میفهمی؟

خاطرات تو
خاطرات عاشقانه
دل نوشته ها
تو
غرور
برگرد
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محدثه در تاریخ 1392/08/15 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

واقعا قشنگه..هرچی بگم کمه
تودلم پرازاین حرفاست

این نظر توسط محدثه در تاریخ 1392/08/15 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

واقعا قشنگه..هرچی بگم کمه
تودلم پرازاین حرفاست

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1392/06/28 و 10:26 دقیقه ارسال شده است

خیلی زیبا و عاشقانه و خیلی پر درد بود مثل دل پر درد من...شکلک

این نظر توسط مـــــازیـــــار در تاریخ 1392/05/21 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

خیلی دلم میخواد بهش زنگ بزنم و ازش خواهش و التماس کنم که فقط یک بار فقط یک بار بهم بگو جوجو

به قرانم قسم اگه بگه درجا میمیرم

حیف کاش نمی دونم چی باید گفت

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1392/05/21 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

عالي بود دقيقاحرف دل من

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1392/05/21 و 10:52 دقیقه ارسال شده است

عالی بود عالی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 408
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 780
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,157
  • بازدید ماه : 8,061
  • بازدید سال : 83,913
  • بازدید کلی : 130,653,765
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید