loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 2396 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (1)

شعر عاشقانه جدید

 

 چه ساده.......

 

زدی تو قید منو چه ساده 

گفتی مثل تو برام زیاده

منو چه آسون کردی فراموش 

فانوس عشقوکردی تو خاموش 

اما بدون من به یادت هستم

تا به قیامت دل به تو بستم

محاله عکست نباشه دستم 

دلم شکسته از همه خستم

تو بی وفایی ندیدی از من   

من با وفایی از ندیدم از تو 

دستمو دادم ندادی دستو 

نکردم هرگــــز گلایه از تو 

نفرین میکردم دنیای پستو 

 خلاصه از تو خیری ندیدم 

همیشه ناز تورو خریدم 

وفا نکردی به من تو هرگز 

زدی رو اسمم یه  خط قرمز 

 داری هزار تا خاطره از من

ندارم حتی یه نامه از تو 

بد بودی با من اما نکردم 

حتی یه بارم گلایه از تو 

چه ساده رفتی با من نموندی 

سرود عشقو با من نخوندی 

تنهام گذاشتی اول جاده 

اما بدون من صبرم زیاده 

...  تقدیم به اونی که بهارمو  در آورد ازتو تقویمش ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/07/29 و 13:45 دقیقه ارسال شده است

خیلی زیباست وایییی شعر زیبایه مریسشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,295
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 76,017
  • بازدید کلی : 130,645,869
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید