loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 2424 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (4)
بهترین شعر های عاشقانه ليلا فرجامي
قرآن من باد است
 
و آیاتش
 
نَفَس
 
حجَ ام سفری بود
 
تا خانه ای بی در
 
و طوافم
 
هفت هزار بار گِردِ دریاهایی خشک
 
چرخیدن
 
روزی که از بهشت رانده شدم
 
پدرم گفت:
 
“سجده بر من فرود آور!”
 
شیطان نبوده ام
 
اما تمامی راه را تا زمین
 
دیوانه وار
 
خندیدم
 
و حوا شدم
 
تنها برای تو:
 
آدمی که تا ابد
 
سزاوار معشوقه ای گناهکار است.
 
(ليلا فرجامي)
 
 
 بقیه شعر های عاشقانه ليلا فرجامي در ادامه مطلب...
 
 
ریشه ها از آب
 
برگ ها از ابر
 
روح من 
 
هرگز گیاهی نبوده ست 
 
برای این خاک ها:
 
پرنده ای که بر خرده-شیشه ها
 
راه رفته ست.
 
(لیلا فرجامی)
لیلا فرجامی
سارها خودکشی می کنند
 
گاوها خودکشی می کنند
 
آدمها خودکشی می کنند
 
تنها علفی که از میان سنگ ها می روید
 
به جستجویِ چیزی نیست
 
حتی مرگ.
 
(ليلا فرجامي)

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamidreza در تاریخ 1392/07/19 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

وب قشنگی داری بازم بهم سر بزن اسم وبلاگام اینه hamidtataloo.hamidkharatha.hamid-dj.hamid2afmشکلکشکلک

این نظر توسط سمیه در تاریخ 1392/07/19 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

از اینکه عاشقت شدم از اینکه لب تر می کردم در کنارم بودی از اینکه دوستت داشتم ولی به روی خودم نیاوردم از اینکه لحظه های باهم بودنمان سرد بود از اینکه دوستت داشتم اما راهمان از هم جدا بود اما گفتن این حرفها دیگر فایده ای نداره از اینکه دست رد به سینه ات زدم از اینکه می توانستیم باهم کنار بیاییم اما من بریده بودم از اینهمه گلایه ای کاش بودی و می دیدی که بی تو"...چگونه با نبودنت کنار امدمشکلک

این نظر توسط سمیه در تاریخ 1392/07/19 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

نبودنم رو فقط به حساب دستهای خالی ام بگذار درست مثل دستهای خالی خودت...که می دانم اگر می توانستی می گرفتی من به اندازه کافی تنهایی کشیده ام بگذار حالا باور کنم که این عشق بی سرانجام یک طرفه نبوده من که می دانم روزی با همه حواسم از پیشت میرم و با همه دردی که کشیدم به جدایی محکومم خواسته من هرگز این نبوده می خواستم سهمی از با تو"...بودن داشته باشم منی که با همه اعتقادم پیش تو"...زانو زدم حالا به احترامت ایستاده ام پای همه ندانم کاری هایم تا مرا ببخشی اگر دلت را شکستم چرا که قلب من هم بی تو"..خواهد شکستشکلک

این نظر توسط سمیه در تاریخ 1392/07/19 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

بی تو"...همه دنیا با من قهر است دنیایی که یه روز همه جونم مال او بود اما حالا که رفتی ماه هم با من سر ناسازگاری دارد مگه تو"...نگفته بودی هیچ ماهی پشت ابر نمی ماند تمام ان حرفهایی که به من زدی حالا قفسی شده که مرا در خود حبس می کند ازادم کن از این قفس بگذار نفسی بکشم وقتی محکوم به بی مهری می شوم به بعضی ها بگو که من مستحقش نیستم در حالی که جز تو"...همه دنیا به من به خاطرت بی مهری می کند بگو..راستش را بگو که از اولش هم مرا نمی خواستی بگو که اگر من در کنارت نیستم فقط به خاطر یک چیز است و ان هم این بود که ما به درد هم نمی خوردیم و به خاطر تمام عشقی که به تو"...داشتم با همه دستهای خالی ام اما تنهایت نگذاشتم و این به خاطر تمام عشقی بود که به تو"...داشتم هرگز نخواستم باور کنی تنهایی را من به خاطر تو"...روی همه عمر"احساسم...پا گذاشتم بگو تمام این کارها را فقط به خاطر تو "...کردم به خاطرت روی قلبم و همه چیزم پا گذاشتم و این همه ان چیزی بود که من می توانستم نثارت کنم پس بگو که سرزنشم نکنید من فقط یک بی کس و کارم که دلش از این روزگار گرفته روزگاری که در ان عاشقی هیچ معنایی برای من ندارد بیشتر از این تنهایم نگذار که من با همه بی وفاییم هنوزم تنهام بیشتر از این از من چیزی نپرس که نمی دانم و نمی دانی...؟شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 376
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 587
  • بازدید ماه : 4,385
  • بازدید سال : 80,237
  • بازدید کلی : 130,650,089
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید