loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 4804 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (8)

عکس با کیفیت زن و شوهر در نور خورشید

تک عکس با سایز بالا

عکس عاشقانه و با کیفیت از زن و شوهر عاشق در نور خورشید

برای دیدن این عکس عاشقانه با کیفیت بالا به ادامه مطلب مراجعه کنید...

تصویر با سایز: 2560 در 1600

Couple-sunlight-hd-98love.ir.jpg

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط atena در تاریخ 1392/08/16 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

to zendegim be hichkasi khiyanat nakardam!joz khodam!vafaye be to khiyanat be khodam bod,hichvaght omidvaram mese mano dige peyda nakonio to hasrate man bemoni

این نظر توسط سمیه در تاریخ 1392/08/10 و 18:22 دقیقه ارسال شده است

پشت دستم را داغ می کنم بعد از این دل به کسی نبندم اما نه چه بخواهم و چه نخواهم باید زندگی کنم اش خالته بخوری نخوری پاته ...قسمت ما هم همین بود اینکه تمام احساسم تاراج بشه وغرورم زیر پای زخم زبان مردم له بشه" این چیزی بود که تو"...می خواستی اگر چه حق داری من رو نخواهی اما حق نداشتی با احساساتم بازی کنی تو"...یا هر کس دیگری فرقی نمی کند ما همه برابریمشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مهرناز در تاریخ 1392/08/10 و 15:10 دقیقه ارسال شده است

همیــــــــــن...!!!!!!!!!!!!!! یکی بیشتر نبود ک اهشکلک

این نظر توسط سمیه در تاریخ 1392/08/10 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

اگر می توانستم می رفتم به جایی که اشتباهاتم را به رخم نکشندشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سمیه در تاریخ 1392/08/10 و 10:44 دقیقه ارسال شده است

شمع داره خاموش میشه اگر خواستی صدایش کن و اگر نخواستی بگذار ارام بمیرم بدون هیچ تقلایی...

این نظر توسط سمیه در تاریخ 1392/08/10 و 10:35 دقیقه ارسال شده است

رفتنت را گردن کسی بینداز که چشمهایش به خاطر تو"...به در خشک نشد کسی که با نامه های بی وقفه تمام دلشوره ها و دلواپسی هایت را به جان نخرید کسی که اواز عاشقی اش به گوش تو نرسیده باشد که نه یک دل اما صد دل عاشقت نیود ایا ان همه چشم انتظاری ارزش اینکه غرورت را به خاطرش بشکنی نداشت که حالا به جای اینکه دردم را تسکین دهی روی زخم دلم نمک می پاشی همه رفتن تو "...هم یکیشون برو به شرط اینکه دیگر صدایم نکنی حتی وقتی که صدای التماسهای مرا می شنوی اره عزیزم زندگی همینه چیزی که از تو"...یاد گرفتم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سمیه در تاریخ 1392/08/10 و 10:01 دقیقه ارسال شده است

هر جا باشی در قلبم جا داری حتی در خانه دیگری من عشق را از کسی گدایی کردم که اوازه عشق او همه دنیا را پر کرده اگر چه عاشقم نیست اما من دوستش دارم حتی اگر به خاطر دیگری قلب مرا بشکند و مرا به جرم دوست داشتن محکوم به جدایی کند بدان که دوست دارم

این نظر توسط سمیه در تاریخ 1392/08/10 و 9:38 دقیقه ارسال شده است

چرا به من پشت کردی چرا صدایم نمی کنی نکنه از من بریدی اگر ناز مرا نمی خواهی بگو
فقط سکوت نکن اگر با من قهری یک چیز را بدان دل شکستن هنری نیست که تو"...به ان ببالی حتی حالا که هیچ جایی در قلب هیچ کس حتی تو"...ندارم دنیای من بی تو"...به اخر رسید اخر بگو دوستم داری یا نهشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 457
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 1,006
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,383
  • بازدید ماه : 8,287
  • بازدید سال : 84,139
  • بازدید کلی : 130,653,991
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید