loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
jazzab بازدید : 5782 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (11)

سلام .. 98 لاوي هاي عزيز وقتتون بخير

من امير هستم .. شايد بعضي هاتون منو توي انجمن بشناسين

تصميم گرفتم پست هايي رو براي 98 لاو آماده كنم و خدمتتون بذارم

اميدوارم با نظرات زيبا و سازندتون من كم تجربه رو كمك كنيد تا شما رو بتونم

از مطالب راضي كنم ..

ضمنا اگر نظر خصوصي اي هم بود ميتونيد از طريق اين نام كاربري با بنده در ميون بذاريد : jazzab-online

_____________________________

دلم گرفته .. دنيا چه كند كه من اينقدر خرابم !؟

دگر با كسي كه ما شدن من و او را نميخواهد ، كاري ندارم!

بگوييد بيايد.. دلم ديگر از دستش پر نيست .. زندگي ام دگر خالي شده

هـــدفم .. ! راستي هدفشم چه شد! .. نكند ......!

نكند وقتي بهش تكيه كرده بودم ، سست شد و لرزيد .. نكند ريخت!!

صداي زياد نميرسد ولي بغضم خوب به چشم مي آيد..

از ترس تركيدنش آرام حرف ميزنم .. ميترسم بفهمي بغض كرده ام گريه كني!

تحمل اشك هايت را ندارم .. دنيا دگر خداحافظ!

__________________________________________________

متن بالارو خودم همين الان گفتم ، اگه بد بود خيلي خيلي عذر ميخوام اولين كارمه!

ضمنا دوستان بهتون پيشنهاد ميكنم بريد ادامه مطلب رو بخونيد ، يه شعر زيباست كه ميدونم خيلي هاتون

خوشتون مياد ، ممنون !

 

 
 
كاش ميشد با شقايق حرف زد
 
كاش ميشد آسمان را لمس كرد
 
كاش ميشد مثل يك غنچه شكفت
 
كاش ميشد زندگي را گرم كرد
 
كاش ميشد تا بباري مثل ابر
 
كاش ميشد سبز باشي چون درخت
 
كاش ميشد واژه واژه شعر شد
 
كاش ميشد از قفس آزاد شد
 
كاش ميشد عشق را تقسيم كرد
 
كاش ميشد عشق را تفسير كرد
 
دلم گرفته
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رویا در تاریخ 1393/05/12 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

عالییییییییییییییییییی بود

این نظر توسط bahareh kouhestani در تاریخ 1392/10/02 و 14:35 دقیقه ارسال شده است

عالی بود واقعا شکلک خسته ام نباشیدشکلک

این نظر توسط ليلي در تاریخ 1392/09/20 و 11:36 دقیقه ارسال شده است

سلام واقعا وب قشنگي داريد بمن هم سر بزنيد







این نظر توسط Amir-jazzabonline در تاریخ 1392/09/11 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

نويسنده پست امير جذاب آنلاين ميگه:

ممنون از حمايت آپارتاید و سايه و مهديه و فرشته !

شکلک

این نظر توسط mahdieh kiani در تاریخ 1392/09/04 و 9:47 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی بود با اینکه میگی کار اولته ایشالا به آرزوهات برسیشکلکشکلک
پاسخ : شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فرشته .... در تاریخ 1392/08/30 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

عالیشکلک

این نظر توسط saye در تاریخ 1392/08/30 و 21:58 دقیقه ارسال شده است

ghashang bud khosham oomad.vasat arezoo movafaghiat mikonam

این نظر توسط آپارتاید در تاریخ 1392/08/30 و 21:56 دقیقه ارسال شده است

خییییییییلی زیبا بود پیروز باشی امیر عزیز...

این نظر توسط Amir-jazzabonline در تاریخ 1392/08/30 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

( نويسنده پست) ميگه:

سلام

من امير هستم ..

ممنون بهاره خانم و محدثه خانم

اين اولين پست عاشقانه من هستش!

خيلي خوشحا شدم از پشتيبانيتون

متاسفانه من به نظرات دسترسي ندارم كه جواب بدم ولي از همينجا سعي ميكنم جوابتون رو حتما بدم و محمد جان هم درج كنه!

ياعلي شکلک

این نظر توسط محدثه در تاریخ 1392/08/30 و 14:26 دقیقه ارسال شده است

آفرین ...خیلی خوب بود


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 303
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 735
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,604
  • بازدید ماه : 9,508
  • بازدید سال : 85,360
  • بازدید کلی : 130,655,212
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید