loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
saeed بازدید : 1753 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (1)

اس ام اس عاشقانه جدید

سری جدید آذر ماه 92

اس ام اس عاشقانه

تنهایی ام را کسی شریک نیست
مطمئن باش
دست احتیاج به سمت تو که هیچ
به سمت خودم هم دراز نخواهم کرد
شاید که تنها یی هایم
از تنهایی دق کند...

.

..

کاش دنیــــــا برعکس بود .... آدما عاشق نمی شدند ؛ عاشقا آدم می شدند

.

.

.

 

سه حرف دارد اما براى پرکردن تنهایى من حرف  ندارد.

. . . خـــــــــ ـــدا ♥

.

.

.

هیچ وقت تو رو انقدر دوست داشتی که امشب هستی ندیده بودم

هیچ وقت ندیده بودم اینطور زیبا بدرخشی

هیچ وقت ندیده بودم این همه مرد ازت بخوان باهاشون برقصی 

اونا دنبال یه عشق کوچیکن و شانس کمی دارن

.

.

.

گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند

شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو . .

.

.

.

 

دیــــــــر آمـدی ..... 

کمــــــی تغییــــر کرده ام !  

بـــرای شناخـتـنـم عکـس را مچـالـــه کن !!!

.

.

.

ﺁﻏـــــــﻮﺵ ﮐﺴـــﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩارم

ﮐـــﻪ ﺑـــﻮﯼ “ﺑـــــﯽ ﮐﺴـــﯽ” ﺑﺪﻫﺪ

ﻧــﻪ ﺑــــﻮﯼ

“ﻫــــﺮﮐﺴـــﯽ’

.

.

.

روزهایم گذشت اما روزگار از من نگذشت!اما من از روزها و روزگار گذشتم ، بگذرید از من!...

.

.

.

بـــــرای کـــسی کــه رفــــتـنـی اســـت ، راه بــــاز کــــنـیدایــــستادن و مــنـتظر مـانـدن ابـــلـهانه تـرین کـار دل اســت...

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امير جذاب آنلاين در تاریخ 1392/09/11 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

خوب بود!

ولي بيشتر بذاريد بهتره

شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 455
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 984
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,361
  • بازدید ماه : 8,265
  • بازدید سال : 84,117
  • بازدید کلی : 130,653,969
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید