loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 2210 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (2)
عشق

دلم براي "عشق" ميسوزد

اين روزها هركس نام "هرزگي"خودرا

"عشق" گذاشته است ونمي داند

عاشق "دلداده" است نه "تن داده"......!!

نویسنده: shaparak_1664
 
 
نوشته های عاشقانه بیشتر از دل در ادامه مطلب...
 
میدانی ....
میدانی که!؟
دوستت دارم
.......
چه از اسمان به زمین بخوانی
چه از زمین به اسمان!!!
نویسنده: apartaid100
 
------------
من و .....
نمی دونم دقیقا از کی شروع شد،اما می دونم سه سالیه که گرفتارشم.واقعا دوستش داشتم و به خاطر همین نخواستم وارد خط رفاقت بشه.نمی دونم براتون پیش اومده یا نه من حتی براش دعا هم می کردم.سه سال زندگیمو با هاش ساختم اما الآن یه ماهی می شه که فهمیدم با دوست خودم دوسته.آخه همسایمونه ، همیشه جوری رفتار می کرد که من فکر می کردم واقعا منو دوست داره ،30 یا 40 بار در روز میومد دم پنجره ،اون نگاهاش، رفتم باهاش صحبت کردم ، گفت با اون دوست نیستم اما من می دونم که هست.......بهش گفتم از ته دل دوست دارم اما دیگه نیومد دم پنجره. من سه سال با تصویر ذهنیش زندگی کردم اما اون تو اون سه سال با یکی دیگه بود،کاش از اول می دونستم که مال یکی دیگست..........
نویسنده: 7114
 
--------------------
می ترسیدم از اینکه تو"...را از دست بدهم از اینکه در تنهایی ام جان بدهم از اینکه طعمه زخم زبانها شوم اما در پس این همه دلهره و ترس یک امید درونم را ارام می کرد پر از امیدی واهی وقتی در هیاهوی این همه فاصله من اینقدر به تو"...می اندیشیدم وتو"...نبودی می ترسیدم از گناهی که انتظارم را می کشید...و من شاید...عاشقت شده بودم.
نویسنده: aftebgardon
 
---------------------------
 
نگرانم نباش
 
ارومم مثل یه شقایق که توی مرداب نگاهت غرق شده ارومم از تابش خورشیدی بی نهایت مهربان که به جای سوزاندن دلم گرمی را به من هدیه داد و رفت حالا چه باشی چه نباشی برام فرقی نمی کنه چون می دونم قلب تو"...همه جای این دنیا با منه حتی اگر با دیگری باشی ارومم مثل پر طاووسی روی جاری رودی که اخرش به دریا می رسه ارومم یک دنیا ممنونم ازت...نگرانم نباش من هم هرگز بعد از این فراموشت نمی کنم چه با تو"...باشم وچه با دیگری...نشستم هوای تو"...رو نفس می کشم خدایا یک دنیا ممنونم 
نویسنده: aftebgardon
 
---------------------------
باید با سکوت فریاد زد . . .
 
به نام  تک نوازنده ی گیتار عشق
اکنون مینویسم از تمام این شبها ی تنهایی ام . . .
از همه ی آدم های دلتنگ،دلتنگترم  . . .
امشب دوباره باز دلم سنگینی میکند امشب همه ی غصه های دنیا رو دلم سنگینی میکنه دلم میخواد فریاد بزنم،فریادی که همه ی دلتنگی های دنیا را معنا کند
اما مگر میشود دلتنگی ها را فریاد زد؟؟؟؟
باید سکوت کرد ...
..
آری باید با سکوت همه چیز را فریاد زد . . .
نویسنده: niyayeshnadali
 
--------------------
خسته ام . . .
 
خسته ام...
از این همه نا امیدی...
شکست...
تلاش...
از این همه جنگیدن برای زندگی کردن...
برای خوب زندگی کردن...
ساده زندگی کردن...
برای بودن...
برای خوب بودن...
من نیایش نادعلی خسته شدم از کارهای خودم...
از فداکاری هایم برای خوشحال کردن کسانی که دوستشان دارم...
در صورتی که اگر من روزی ناراحت باشم اونا هیچی نمیفهمن...
احساس آدمی رو دارم که توی آتیششه...
داره میسوزه....
اما...
دیگه حتی توان فرار کردن از آتیشم نداره . . .
این زندگی هر چی که هست از وقتی یادم میاد دارم تلاش میکنم برای رام کردنش....
دارم میجنگم چرا این جنگ تموم نمیشه!!!
خسته شدم از این همه جنگ
دلم یه آرامش همیشگی میخواد
شاید یه خواب ابدی . . .
نویسنده: niyayeshnadali

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط niloofar در تاریخ 1392/09/15 و 23:35 دقیقه ارسال شده است

عالیییییییییییییییییییییییییییییی بودشکلک

این نظر توسط ساشا وزیری در تاریخ 1392/09/15 و 15:44 دقیقه ارسال شده است

بسیار زیبا و عالی بود،مرسیشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 691
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,068
  • بازدید ماه : 7,972
  • بازدید سال : 83,824
  • بازدید کلی : 130,653,676
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید