loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
saeed بازدید : 2927 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (4)

جملات احساسی زیبا و عاشقانه

دی 92


جملات احساسی و عاشقانه ی 92

زندگیهامون شده شبیه سریال
امروز خودشو میبینیم…فردا تکرارشو !

.

.

.

اين روزا بدونه تو خاصه.
داره از غصه دلم ميپوسه.
حتي فکرشم عذابم ميده.
يه نفر ديگه تو رو مي بوسه

.

.

.

آهـآی مـرغ ِ عـشـق . . .
فـخــر نـفـروش . .؛
مـعـشـوقـه ی تـو هـم
بـه لـطـف
قـفـســ
وفـادار مـانـده . . .!

.

.

.

پروردگارا
زيباترين لحظه ها را نصيب مادرم كن
كه زيباترين لحظه هايش را به خاطر من از دست داده است!

.

.

.

مث ِ اینه بری جلو آینه یکی‌ دیگرو ببینی‌

مشت بکوبی آینرو بشکنی بشینی‌

بدو بدو بیاد,دستتو ببین

بغض کنه دستتو بگیره، بقلت کنه بگه چیکار میکنی‌ با خودت

.

.

.

می دونید بهشت کجاست :
یه فضای چند وجب در چند وجب بین بازوهای کسی که دوستش داری

.

.

.

دیشب با بارون مسابقه دادم , اون بارید من گریه کردم , باهاش از تو حرف زدم اون دلتنگه خورشید بود و من دلتنگ تو...!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احسان در تاریخ 1392/09/28 و 11:45 دقیقه ارسال شده است

مرسي كه جواب دادين
راستش الان دانشجو است 23 سالشه و فناوري اطلاعات ميخونه منم 29 سالمه و كارمند اون طرفش هم از اين استاداي حق التدريسي دانشگاه است موسسه يشتازان تدريس ميكنه
تو اون دوسال خيلي منو دوست داشت حتي يك ماه قبل از خواستگاري هم من واسش بهترين بودم گفت اس نده تا دلم تنگ بشه برات من متاسفانه زياد اصرار كردم و ازم دور شد احتمال داره اون پسره برگشته باشه طفش تو اخرين صحبتمون در مهرماه ميگفت ديگه حريم هاي بين ما شكسته شده و پلي واسه ارتباط نيست اون پسره را هم به خاطر تو رد كردم الان هم پشيمونم اگه اطلاعات خاصي مدنظرتونه بگين تا من بدم من موندم اين همه عشق و علاقش به من يهو چي شده واقعا؟
پاسخ : توی انجمن مطرح کنید.

این نظر توسط احسان در تاریخ 1392/09/28 و 8:01 دقیقه ارسال شده است

سلام
مرسي از مطالب خشگلت
يه راهنمايي ميخواستم
من دو سال با يه دختر به قصد ازدواج دوست بودم اين مدت واقعا وانمود ميكرد عاشقمه واسم گريه ميكرد هديه مي گرفت چند بار گفت بيا خواستگاريم ولي من ديدم داره واسه پر كردن خلا عاطفيش ازدواج ميكنه واسه همين نرفتم خواستگاريش اخحه قبلا هم 4 سال نامزد دار بوده تا اينكه مرداد امسال خواستم برم خواستگاريش ديدم سرد شده هر چه اصرار كردم بيشتر اتزم دور شدم با باباش هم صحبت كردم خيلي از من خوشش اومد ولي قبول نكرد تحقيق كردم ديدم درگير يه رابطه ديگه شده يه مدت هم با اون بهم زده بود ولي الان از اخرين ارتباطمون دو ماه گذشته ولي پيش من برنگشته با وجود خيانتش اون لعنتي را دوست دارم نميدونم چژه كار كنم كه برگرده ؟ ميخوام هديه هاش را بشه پس بدم و يه پلاتك قلب خشكل همراه با هديه هاش براش بفرستم و بهش بگم كه من همه چي را فهميدم ولي اين رسمش نبود نظر شما چيه؟ فكرذي به نظرتون نميرسه ؟ ممنون ميشم دوستاني كه مطلب منو ميخونند هم نظر بدند
پاسخ : خب باید اطلاعات بیشتری میدادین تا بشه یه نظر داد! ولی به هر حال اگه علاقه دو طرفه نباشه مشکل پیش میاد!

این نظر توسط ساشا در تاریخ 1392/09/27 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی قشنگ بود،مرسی.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط النا شاکری در تاریخ 1392/09/27 و 10:05 دقیقه ارسال شده است

ازهمه گفتها تون لذت بردم اما ای کاش یکی برای دلی که توسط آدما میشکنه چیزی بگه تا عبرت سایرین بشه. مرسی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,005
  • بازدید ماه : 8,909
  • بازدید سال : 84,761
  • بازدید کلی : 130,654,613
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید