loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 1757 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (7)

جمله عاشقانه و زیبای 9 بهمن

جمله عاشقانه و زیبای 9 بهمن

برخی انسان ها هرکاری کنید،دوستتان نخواهند داشت و برخی هم هرکاری کنید دست از دوست داشتنتان برنخواهند داشت.

جایی روید که عشق خضور دارد ! ! !

 

جمله زیبای بعدی را در ادامه بخوانید. . .

جمله عاشقانه و زیبای 9 بهمن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Paria farjam در تاریخ 1392/11/10 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

Man kheili tanhaaaaamشکلک

این نظر توسط somayeh در تاریخ 1392/11/09 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

برای دور کردن من از تو"...حالا بعد از ان همه ظلمی که به من کردند و خوشبختانه نتیجه ای هم نگرفتند انچه با من می کنند یک انسان با حیوان نمی کند متاسفم که عشق فروشی نیست اگر به قیمت گرفتن جانم می خواهد به من زندگی ببخشد من ترجیح می دهم بمیرم نا اینکه یک عمر حسرت بخورم حسرت کسی که بیشتر از جانم دوسش دارم ...توی این دنیا چاپلوسها زیادند ما واسه خودمون یک پا ذغال فروشیم اما من می خواهم دوست بدارم تا اینکه دوست داشته بشم برای عاشق شدن حالا خیلی دیر شده عزیز دلم!!!

این نظر توسط شکوه زندگی در تاریخ 1392/11/09 و 13:30 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1392/11/09 و 13:25 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب بود ممنون از سایتت خوبتونشکلک

این نظر توسط somayeh در تاریخ 1392/11/09 و 13:09 دقیقه ارسال شده است

من به عقب برنخواهم گشت حتی به قیمت زندگی که همیشه می خواستم من دنبال یک عشق تازه ام یکی مثل همونی که با همه وجودم دوسش داشتم و اون من رو ادم حساب نکرد ..یک مار دو بار از یک سوراخ گزیده نمیشه..می دونی که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خودش می دونه کیه... دوستت دارم ؟عزیزم ؟تا کور شه هر کی که نمی تونه ما رو باهم ببینه...مگه نه!!!!!!!!!!!
پاسخ : شکلک عالی

این نظر توسط ¯̄ ͡ ̶✿بانوے تنهايے در تاریخ 1392/11/09 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

آنــقــدر زیبـــا عاشق او شده ای

!کـــه آدم لـــذت مــــی بــرد از ایـــن هـــمــه خــیـــانــت

روزی هــم اینگــونــــه عـــاشـــق من بــودی . . .

یـــادت هــســت ؟؟؟شکلک

سايتتون عاليـــــــــــــــهـ
پاسخ : ممنون

این نظر توسط reihanehi در تاریخ 1392/11/09 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 309
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 787
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,656
  • بازدید ماه : 9,560
  • بازدید سال : 85,412
  • بازدید کلی : 130,655,264
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید