loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
marco بازدید : 1127 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (4)

نوشته عاشقانه بارون

....داشت بارون میبارید.... دستمو گرفت گفت: قطره های بارون رو جمع کن........

من بدون هیچ حرفی قطره های بارون رو جمع میکردم....

صدای بارون داشت گوشمو نوازش میداد که صدای شیرینش توجه منو به سمت اون جلب کرد....

گفت بسه .. بیا اینجا......

با سرعت رفتم کنارش...

سرشو گذاشت رو شونه هام گفت..

من به اندازه این قطره هایی که جمع کردی دوستت دارم....

با لبخند گونه هاشو بوسیدم.....

دستشو محکم تو دستم گرفتم...

گفتم :من تو رو به اندازه قطره هایی که نتونستم جمع کنم دوست دارم.....................................

امیدوارم هیچ کس از عشقش دور نباشه.هیچ کس...........

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عــــاطفه در تاریخ 1393/02/16 و 9:58 دقیقه ارسال شده است

سلام وبت قشنگه
مطالبشاش قشنگتراز اون
عالی بود؛خوشحال میشم به منم هم سر بزنیشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1392/12/09 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

عالی بودشکلک

این نظر توسط ک در تاریخ 1392/12/08 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

slm..site besiar ziba ba kameli dari .. man ham say kardam ye veblag asheqane k javab deltangi hamo bedam , besazam .. kho6 hal misham shoma ro dar veblog khodam moshahede konam .. tnx
www.cafee-alone.blogfa.com

این نظر توسط ثمره در تاریخ 1392/12/08 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

شکلک
خیــــــــــــــــــــــــلی زیبا بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 316
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 869
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,738
  • بازدید ماه : 9,642
  • بازدید سال : 85,494
  • بازدید کلی : 130,655,346
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید