loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 3169 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (5)
عشق به حقیقت بلاست و انس و راحت در او غریب است. زیرا که فراق به تحقیق در عشق دویی است و وصال به تحقیق یکی است. باقی سر به سر همه پندار وصال است نه حقیقت وصال!
 
سوانح العشاق/ شیخ احمد غزالی طوسی
 
به آغوشِ اعصابم بیا
 
 (1)
در این سلولِ انفرادی را بشکن!
می‌خواهم از خودم فرار کنم
تو زندان‌بانِ خوبی نبودی
برای اسیری که
تمامِ نقشه‌هایِ فرارش
به آغوشِ تو ختم می‌شد!
 
 
(2)
مداد رنگی‌هایِ کودکیت را بردار
و با هر رنگی که می‌خواهی
بهانه‌هایِ خوش رنگی بتراش!
عاشق‌تر از آنم
که بهانه‌ای به سیاهی ابرهایِ تیره‌ای
که آسمان دلم را پوشانده است؛
بتراشم!
 
 
(3)
گنج‌ها همیشه
در دلِ ویرانه‌ها جا خوش می‌کنند!
بی‌خود نیست
که
تو در دلِ من نشسته‌ای!
 
 
نسترن وثوقی
 
-------------------
 
پی‌نوشت 1: از عشقِ من به هر سو در شهر گفتگویی ست/ من عاشقِ تو هستم، این گفت‌و گو ندارد!/ شهریار
 
پی‌نوشت 2 :هر چه رود بر سرم چون تو پسندی رواست!/ سعدی
 
پی‌نوشت 3: من آن پرنده‌ی کوهی عجیب و غریب هستم که در شهرها، اول دور من جمع شده و کم کم وقتی نمی‌توانند مرا و اسرار مرا بشناسند، از من دور می‌شوند!/ از نامه‌های نیما یوشیج به نظام وفا 1302 خورشیدی
 
پی‌نوشت 4: گاه میا، گاه مرو، خیز به یک‌بار بیا!/ مولوی
 
پی‌نوشت 5:عشقِ مرد قسمتی از زندگی او و عشقِ زن همه‌ی زندگی اوست!/ لرد بایرون
 
پی‌نوشت 6: جفا که با من دل‌خسته می‌کنی، سهلست/ غرض وفاست که با مردم دگر نکنی!/  هلائی جغتایی
 
پی‌نوشت 7: صورت نبست در دلِ من کینه‌ی کسی/ آیینه هر چه دید، فراموش می‌کند!/ محمد قلی سلیم
 
پی‌نوشت 8: اگرچه دست و دلی سخت ناتوان دارم/ تو را نمی‌دهم از دست تا توان دارم/ کاکایی
 
پی‌نوشت 9: چه کند کشته‌ی عشقت که نگوید غمِ دل/ تو مپندار که خون ریزی و پنهان ماند!/ سعدی
 
پی‌نوشت 10: هزار بار قسم خورده‌ام که نام تو را/  به لب نیاورم اما قسم به نامِ تو بود!/  فصیحی هروی
 
پی‌نوشت 11: گفتی مرا به خنده خوش باد روزگارت/ کس بی‌تو خوش نباشد رو قصه‌ی دگر کن!/ مولوی
 
پی‌نوشت 12: زِ خرده‌گیری روز حساب آزادم/ ورق سیاه چنان کرده‌ام که نتوان خواند!/ طالب آملی
 
پی‌نوشت 14: آن‌چنان می‌فشرد فاصله راه نفسم/ که اگر زود اگر زود بیایی، دیر است!/  سوگل مشایخی
 
پی‌نوشت 15: کلید را در جمجمه‌ام بچرخان و / داخل شو/ به آغوش اعصابم بیا/ در تاریکی سرم بنشین/ اتاق را بگرد/ و هر چه را که سال‌هاست پنهان کرده‌ام/ از دهانم بیرون بریز/ پرده‌ها را کنار بزن/ چشم‌ها را بشکن/ و متن را از نقطه‌ای که در آن اسیر شده/ آزاد کن!/ گروس عبدالملکیان/ عنوان پست برگرفته از همین شعر گروس عبدالملکیان
 
پی‌نوشت 16: برای درخت‌های کنار جاده فرقی ندارد/ کسی که در سفر است/ می‌رود یا می‌آید/ برای من اما فرق زیادی دارند/ درختان مسیری که از تو دورم می‌کنند/ و درختان مسیری که با تو نزدیکم!/ لیلا کردبچه
 
پی‌نوشت 17: برای فرد سالم، دوست داشتن خوبی‌های دیگری دلیل عشق نیست، بلکه دوست
داشتن‌های بدی‌های دیگری بزرگ‌ترین دلیل عشق است!/ میرا/ کریستو فرانک
 
پی‌نوشت 18: آخر چه کند یا دل من علم پزشکی/ وقتی که به دیدار تو بسته ضربانم!/ بهروز یاسمی
پی‌نوشت 19: ریش باد آن دل که با درد تو خواهد مرهمی.../ حافظ
 
پی‌نوشت 20: و گر ز خشم  روی صد هزار سال ز من/  به عاقبت به من آیی که منتهات منم!/ مولوی
پی‌نوشت 21: مرا که با توام از هر چه هست، باکی نیست!/ سعدی
 
پی‌نوشت 22:خدا هر لحظه تغییر شکل می‌دهد، فرخنده حال و سعادت‌مند کسی است که بتواند او را در هر شکل و در هر لباس بشناسد!/ زوربای یونانی/نیکوس کازانتزاکیس
 
پی‌نوشت 23: در دام غمت چو مرغ وحشی/ می پیچم و سخت می‌شود دام!/ سعدی
 
پی‌نوشت 24: غم پروریم، حوصله‌ی شرح قصه نیست! / فاضل نظری
 
پی‌نوشت 25: با سنگ‌دلان منشین، خود گوهر این کانی!/ مولوی
 
پی‌نوشت 26: شیرینی زندگانی بیش از یک‌بار به کام آدم نمی‌نشیند اما تلخی‌هایش هر بار تازه‌ترند، هر بار تازه‌تر !/ کلیدر/ محمود دولت‌آبادی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط baran در تاریخ 1393/04/16 و 16:38 دقیقه ارسال شده است

با حرفات بدجور موافقم

این نظر توسط asghar در تاریخ 1392/12/21 و 22:16 دقیقه ارسال شده است

شماره 13 کو پس؟
پاسخ : جا افتاده.. وای.. شرمنده..

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1392/12/13 و 1:12 دقیقه ارسال شده است

سلام
میشه بگید چجوری واسه وبت چتروم گذاشتی؟
پاسخ : از قسمت تماس با ما بگین

این نظر توسط مـــــازیـــــار در تاریخ 1392/12/12 و 9:48 دقیقه ارسال شده است

زبونم لال عاشق شدی

این نظر توسط رها در تاریخ 1392/12/11 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

مرسی سر زدی بازم بیا خوشحال میشمشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 316
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 866
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,735
  • بازدید ماه : 9,639
  • بازدید سال : 85,491
  • بازدید کلی : 130,655,343
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید