loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
sajadkh بازدید : 3865 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (7)

دست اونو گرفتی با چشام اینو دیدم

بازم دلم گرفته از روز و روزگارم  چجوري بهت بگم که هنوزم دوست دارم 

تو ديگه منو نميخواي از چشات اينو خوندم  بايد ميفهميدم که پيش تو نمونم 

يادت مياد ميگفتي که بري ميميرم  بدون با دستاي تو فقط اروم ميگيرم 

اينجا شد اخر راه ديگه با هم نباشيم  با اينکه دوست دارم ولي بايد جداشيم

  دست اونو گرفتي با چشام اينو ديدم  وقتي اومدي کنارم انگار چيزي نديدم 

ولي يه روز ميفهمي چقدر سخته عزيزم  منم برم با يکي غيراز تو بشينم 

يادت مياد يه روزي که من و تو با هم  بوديم و اين خاطره کم مياري اخر

  يه روز تو بي وفا با يکي ديگه بودي  نميدونم چرا تو ديگه با من نموندي 

مگه دوست نداشتم که گذاشتي رفتي  پاشو برو عزيزم تو خودت اينو خواستي

  يه روز ميشي پشيمون ولي فايده نداره  چون ايندفعه دل من ديگه دوست نداره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مسعود در تاریخ 1393/11/20 و 8:58 دقیقه ارسال شده است

سلام کسی اگه این اهنگو داره بیاد تو وبلاگم بگه لطفا خیلی نیاز دارم ممنون

این نظر توسط شرور0 در تاریخ 1393/05/28 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

اهنگشو از کجا د انلود کنم

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/03/24 و 14:16 دقیقه ارسال شده است

سلام من میخوام آهنگ دست اونو گرفتی باچشام اینو دیدم رو دانلود کنم بایدکجا.دنبالش.بگردم؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/02/22 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

مرسی خیلی باحال خوشکله

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/02/15 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

سلام من میخوام آهنگ دست اونو گرفتی باچشام اینو دیدم رو دانلود کنم بلد نیستم میشه راهنماییم کنیین مممنون
پاسخ : آهنگش نیست... متن هست توی سایت ! میتونید گوگل سرچ کنید

این نظر توسط مژده در تاریخ 1392/12/22 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی بود مرررررررررسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییییییییییییییییییییییشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط الهه در تاریخ 1392/12/20 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عالیه کلی استفاده کردم.
مرررررررررررررررررررسی تشکرشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 651
  • باردید دیروز : 375
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 651
  • بازدید ماه : 651
  • بازدید سال : 87,383
  • بازدید کلی : 130,657,235
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید