loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 3985 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (7)

اس ام اس های رمانتیک و عاشقانه

 

اس ام اس های رمانتیک و عاشقانه

 

منتظر کسی باش که حتی اگر در ساده ترین لباس بودی حاضر باشد تو را به همه دنیا نشان دهد و بگوید : این دنیای من است

.

.

.

نامش را هرچه میخوای بگذار
تعصب
غیـرت
حسادت
من نامش را عشق میگذارم
من تو را باهیچ کس تقسیم نخواهم کرد
این نامش عشــــــــق است

.

.

.

نامش را هرچه میخوای بگذار
تعصب
غیـرت
حسادت
من نامش را عشق میگذارم
من تو را باهیچ کس تقسیم نخواهم کرد
این نامش عشــــــــق است

.

.

.

ه حرفات شک کنم یا بو پیرهنت ؟

که غرق عطر مردونست

حیف که خوردم از تو رودست

پس برو گمشو تف به ذاتت ، اینا همه کمبود عقده هاته

جا زدی خوبیامو با بدی جواب دادی .... میمردی به همه پا ندی؟

.

.

.
حرف های بعضی آدما رو باید قاب گرفت بس که حرفاشون «عکس» از آب در میاد...

.

.

.

کنار حوصله ام بمان

نبــاشی

دلم که هیچ ، دنیا هم تـنگ میشود....

.

.

.

آدمای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد . . . !
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پریسا محمدپور در تاریخ 1393/02/10 و 23:19 دقیقه ارسال شده است

من درختت می مونم تو تبر هم که بشی و بخوای منو قطع کنی اخرش یا دستمال میشم واسه اشک چشات یا قلم و کاغذ میشم واسه دلتنگیات شکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/02/10 و 17:25 دقیقه ارسال شده است

بدون تو کیم
یک خسته جونم
در آغوشم بگیر
به جونت بسته جونمشکلک

این نظر توسط نازیلا در تاریخ 1393/02/09 و 19:50 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی قشنگ بود
پاسخ : خواهش میکنم.

این نظر توسط somayeh در تاریخ 1393/02/09 و 16:31 دقیقه ارسال شده است

شکلک ادمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کردشکلک

این نظر توسط somayeh در تاریخ 1393/02/09 و 16:13 دقیقه ارسال شده است

لطفا\" ...ادمین پیام خصوصی رو چک کنی ممنون میشمشکلک

این نظر توسط somayeh در تاریخ 1393/02/09 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

میشه اشتباه لفظی رو (حساس) درست کنی ( احساس )...در ابتدای دلنوشته "somayeh...مرسی و تشکر ادمین...
پاسخ : چشم

این نظر توسط somayeh در تاریخ 1393/02/09 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکاحساس قشنگ عاشقانه ات را به رخ منی که عمریه اسیرشم نکش من داغونم داغونتر از اینم نکن\" حرفایی که عمریه ته دلم مونده رو به خودم میزنی تا نا امیدم کنی بگذار غمی در دلم باشه بی انکه کسی دوستم بدارد و کسی رو دوست بدارم بذار تا ابد تنها باشم چه با وجودت چه در نبودت..شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 359
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 591
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 968
  • بازدید ماه : 7,872
  • بازدید سال : 83,724
  • بازدید کلی : 130,653,576
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید