loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 9427 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (6)

عکس های فوق العاده رمانتیک و احساسی

 

در این پست برای شما عکس های فوق العاده رمانتیک و احساسی را آماده کرده ایم امیدواریم لذت ببرید

عکس های فوق العاده رمانتیک و احساسی

 

عکس های فوق العاده رمانتیک و احساسی

عکس های فوق العاده رمانتیک و احساسی

 

عکس های فوق العاده رمانتیک و احساسی

 

عکس های فوق العاده رمانتیک و احساسی

 

عکس های فوق العاده رمانتیک و احساسی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سوشا در تاریخ 1394/02/27 و 22:35 دقیقه ارسال شده است

عکساتون عالیه واقعا خسته نباشین بازم ازاین عکسا بذارین همه میگن عشق یعنی دوست داشتن ولی من میگم یعنی کسی مثله تو را داشتن دوستووووووووووووون دارمممممممممممممممممممممم
بازم به وبلاکتون سر میزنم

این نظر توسط سهیل در تاریخ 1393/03/01 و 13:08 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بودن منم با یه دختری دوست بودم که خیلی دوسش داشتم ولی باباش وقتی فهمید نزاشت با هم ادامه بدیم و الان من دیوونه
شدم شما بگین من چیکار کنم

این نظر توسط ستایش1212 در تاریخ 1393/02/22 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

عالیهشکلک

این نظر توسط میـــــــــ س ــه در تاریخ 1393/02/11 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

شکلکدلیل هرگز نرسیدن من سالها چشم انتظاری بود\" و توقع بی جایی که من از تو\"...داشتم مرا به عاشقی محکوم نکن اگر عاشقم نیستی لا اقل بگذار به درد خودم بمیرمشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط میـــــــــ س ــه در تاریخ 1393/02/11 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکاونی که اگه نباشه من هم نیستم امروز من رو به رقیبم ترجیح داد \" اونی که اگه نباشه می خوام دنیا نباشه قلبم رو نشونه گرفت و عاشقترم کرد خودتی یا اشتباه گرفتمت دوباره..احساس قشنگ عاشقانه ات را به رخ منی که عمریه اسیرشم نکش من داغونم داغونتر از اینم نکن\" حرفایی که عمریه ته دلم مونده رو به خودم میزنی تا نا امیدم کنی بگذار غمی در دلم باشه بی انکه کسی دوستم بدارد و کسی رو دوست بدارم بذار تا ابد تنها باشم چه با وجودت چه در نبودت...شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط میـــــــــ س ــه در تاریخ 1393/02/11 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

شکلکدر تمام عمرم هرگز کسی هوای من رو نداشت مادر ..پدر..خواهر..برادر و اخر از همه خدا ..با تمام اینها من قانعم به انچه که خودش خواستشکلکشاید تقدیرم همین بوده و هستشکلکو خواهد بود جدال با سرنوشت بیهوده استشکلکاگر چه همه امید و ارزوهایم در اتش زخم زبانها سوخت و تاراج شدشکلک میری برو ولی قبلش به مردم بگو که اگر دیوانه ام فقط دیوانه عشق توام نه هیچ کس دیگری...شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 376
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 623
  • بازدید ماه : 4,421
  • بازدید سال : 80,273
  • بازدید کلی : 130,650,125
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید