loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
saeed n2 بازدید : 1488 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (4)

سری جدید جملات و اس ام اس های احساسی و عاشقانه

 

سری جدید جملات و اس ام اس های احساسی و عاشقانه

 

باشی یا نباشی زندگی میگذرد !
اگر باشی با تو
اگر نباشی با سیگار …

.

.

.


نه لبهای من به پیشانی تو رسید
 …
نه لیاقت تو به احساس من …
چیزی به هم بدهکار نیستیم ؛ هر دو کم آوردیم !!!

.

.

.

سَلامَتی نَسلی کِه هَمِه عُقدِهــ هاشونُ سَرِ ریِه هآشون خآلی کردَن...!!!

.

.

.

شك ندارم

ماه را

دلتنگي من

كامل كرده است

.

.

.

همیشه سکوت نشانه ی تایید حرف طرف مقابل نیست ،
گاهی نشانه ی قطع امید از سطح شعور اوست !

.

.

.

ما که یقین داریم روزی پروانه خواهیم شد
بگذار روزگار هر چه میخواهد پیله کند

.

.

.

امــــروز
به پـایـان می رسـد
از فردا برایــم چیزی نگــو !
مــن نمی گــویم " فردا روز دیــگری ست "
فقــط می گــویم
" تو روز دیــگری هســتی "
تــو
فردایــی
همــان که بایــد بخاطـــرش زنده بــمانم!

.

.

.

دسـت بـه “صورتـم” نـزن !

می تـرسم بیـفتـد نقـاب خنـدانـی کـه بـر چهـره دارم ...!

و بعــد

سیـل ِ اشـک هـایـم “تـــــــــــو” را بـا خـود ببــرد

و بـاز

من بمانم و تنهــــــایی …!

.

.

.

آرامشــی می خواهم...

خلوتــی می خواهم...

تــو باشی و من در کنار هـــــم …
تو …

سکوت کنــی…

و مــن

گوش کنم ..!

.

.

.


باران ببارد یا نبارد …!

چتر داشته باشم یا نداشته باشم …

پائیز باشد یا نباشد …

هیچ کدام برایم فرقی ندارد …

من از تمام رمانتیک های آبــَکی خسته شده ام..!

.

.

.

دنـیـای مــا پـُـر از دسـت هائی است

کـه خــسـتـــه نــمـی شـــونـد

از نـگــــه داشـتـــــن

نـقـاب ها..!

.

.

.

آنقدر دوستت دارم که
پروانه ها گیج می شوند
گل ها تعجب می کنند
و باران دلش آب می افتد !

.

.

.

ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ ﺧﻮﺑﯽ ؟ !

ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ

ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﺕ ﻫﺴﺘﻢ

ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ

ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ ﺣﺎﻝ ﻭ ﺭﻭﺯﺕ ﭼﻄﻮﺭ ﺍﺳﺖ ؟

ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ

ﺗﻮ ﺍﺻﻼ ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ ﺭﺍ

ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ........!


.

.

.

ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮدی ﺑﺮاﯾﺖ ﭼﯿﺰی ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ

ﭼﯿﺰی ﻧﻤﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ........ !

ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﻢ را ﮐﻪ ﺑﺨﻮاﻧﯽ

ﺑﺮای ﺳـــــــــــﺎل ﻫﺎ از ﺗﻮ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﮐﺎﻓﯽ اﺳﺖ

.

.

.

دلتنــگی یعنـی ..

از دوســت داشتن َت

ســیر نمی شوم ........

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط maryam در تاریخ 1393/03/14 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

خوب بود.

این نظر توسط میـــــــــ س ــه در تاریخ 1393/03/09 و 16:04 دقیقه ارسال شده است

شکلکدلتنــگی یعنـی ..

از دوســت داشتن َت

ســیر نمی شوم ........شکلک

این نظر توسط رستمی در تاریخ 1393/03/09 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

نه آقا چی پولی کن پولی کن آدمین جان من سایت تورو انتخاب کردم واسه همیشه پولیم ندارم که پس دیگه نمیتونم بیام اینجا نکن اینکارو داداشکلک
پاسخ : 98لاو رایگانه و رایگان خواهد ماند !

این نظر توسط alirezaz در تاریخ 1393/03/09 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

از تک تک بازدیدهای خودتون رو به پول تبدیل کنید
هر آیپی 8 تومن
خودم 15 تومن پرداختی داشتم
امکان استفاده همزمان با دو سیستم پاپ آپ

بازدیدت سایت 98 لاو عالیه
1 ماه امتحان کن فک کنم بالای 45 تومن در بیاری


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 231
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 346
  • باردید دیروز : 376
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 722
  • بازدید ماه : 4,520
  • بازدید سال : 80,372
  • بازدید کلی : 130,650,224
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید