loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 14079 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (2)

تک نوشته های عاشقانه جدید.

تک نوشته عاشقانه

 

گاهی بعضی از آدم ها برای ما، معنا پیدا میکنن

ولی گاهی معناها واسمون نامفهوم میشن...

اونوقت نمیدونی با اون آدم ها چکار باید کرد!

 

 

گرمی وجود..

گاهی وقت ها میشه ساعت ها به چشمهای کنجکاوش زل میزنم...

اینقدر که از خستگی خوابش می گیره و دستهاش...

دستهایی که تا الان محکم دور تنم پیچیده شده بود،

سست میشه و دل من واسه اون گرمی وجودش تنگ...

 

یه ذره احساس!

تا وقتی نبودشو حس نکنی...

بودنش واست،"بود" نمیشه...

 

بی تو به دیوار ها هم نمیشه تکیه زد...

"همه" از پشت دلم شونه خالی کرد...

 

چرا یه "بله" بهم کادو نمیدی

وقتی همش صدات میکنم

ناله هاتو از من مخفی می کنی؟

منی که هرجا باشم

حست میکنم...

 

بی احساس

چند شب پیش، کاسه ی چشمهای یکی پر از اشک بود،

عین یک آدم خشک و بی احساس گفتم: اشکاتو پاک کن!

بهم نگاهی کرد و دستشو برد روی گونه هاش 

تا صورت خیسشو پاک کنه...

تا جلوی سیل غمی که جاری بود را بگیره..

صدای هق هق گریه کردنش بهم میگفت که نمیتونم گریه نکنم

من هم چنان ایستاده نگاهش میکردم و گفتم

...

آره هیچی نگفتم... من دلشو شکسته بودم...

چی داشتم که بهش بگم؟!

 

 

دختری را می شناسم...

دختری را می شناسم که موقع خواب،

موهایش را از "سیاهی" به دامان شب گره می زند...

ای کاش همه چیز به مانند حرف زدن با این دختر،

راحت بود...!

 

دل نوشته,مطالب تنهایی,تک نوشته عاشقانه,عاشقانه های من,تنهایی ها,نوشته های تنهایی من,من تنها,عاشقی و نوشته ها

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط كيميا در تاریخ 1392/07/23 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

سلام وبه زيبايي داريد خوشحال ميشم بهم سر بزنيد
اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن منتظر حضور گرمتون هستم شکلکشکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/05/17 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبلاگ زیبایی دارید اگر تمایل دارید با هم تبادل لینک کنیم
منتظرتون هستم
موفق باشید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 327
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 1,149
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,018
  • بازدید ماه : 9,922
  • بازدید سال : 85,774
  • بازدید کلی : 130,655,626
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید