loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
nemidoonam بازدید : 2112 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (16)

اون رفت منم رفتم

یه روز بهم گفت

«می‌خوام باهات دوست باشم؛آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»

بهش لبخند زدم و گفتم

«آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام»

یه روز دیگه بهم گفت

«می‌خوام تا ابدباهات بمونم؛ آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»

بهش لبخند زدم و گفتم

«آره می‌دونم فكر خوبیه.من هم خیلی تنهام»

یه روز دیگه گفت

«می‌خوام برم یه جای دور، جایی كه هیچ مزاحمی نباشه

بعد كه همه چیز روبراه شد تو هم بیا آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»

بهش لبخند زدم و گفتم

«آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام»

یه روز تو نامه‌ش نوشت

«من اینجا یه دوست پیدا كردم آخه می‌دونی؟من اینجا خیلی تنهام»

براش یه لبخند كشیدم وزیرش نوشتم

«آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام»

یه روز یه نامه نوشت و توش نوشت:

«من قراره اینجا با این دوستم تا ابد زندگی كنم آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»

براش یه لبخند كشیدم و زیرش نوشتم

«آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام»

حالا دیگه اون تنها نیست و من از این بابت خیلی خوشحالم

و چیزی که بیشتر خوشحالم می کنه اینه که نمی دونه

(من هنوز هم خیلی تنهام)

 

بقیه نوشته ها را در ادامه مطلب بخوانید . . .

 
 
گفتم:میری؟
 
گفت:آره
 
گفتم:منم بیام؟
 
گفت:جایی که من میرم جای 2 نفره نه 3 نفر  
 
گفتم:برمی گردی؟  
 
فقط خندید 
 
اشک توی چشمام حلقه زد 
 
سرمو پایین انداختم  
 
دستشو زیر چونم گذاشت و سرمو بالا آورد
 
گفت:میری؟
 
گفتم:آره 
 
گفت:منم بیام؟ 
 
گفتم:جایی که من میرم جای 1 نفره نه 2 نفر  
 
گفت:برمی گردی؟  
 
گفتم:جایی که میرم راه برگشت نداره 
 
من رفتم اونم رفت ولی اون مدتهاست که برگشته  
 
و با اشک چشماش خاک مزارمو شستشو میده
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط kimia در تاریخ 1393/05/31 و 23:46 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم وبلاگت محشره ب منم سربزن خوشحال میشم حرف نداره

این نظر توسط غم در تاریخ 1393/05/28 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود دوست عزیزم

این نظر توسط غم در تاریخ 1393/05/28 و 23:38 دقیقه ارسال شده است

وای خیلی عالی بودن دستتون طلاشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط هانا در تاریخ 1393/05/14 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

عاااااااااااااااالی بودشکلک

این نظر توسط هانا در تاریخ 1393/05/14 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

عاااااااااااااااالی بودشکلک

این نظر توسط هستی در تاریخ 1393/05/14 و 10:05 دقیقه ارسال شده است

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدا تااین حد ادم نامرده داستان گریه داری بود

این نظر توسط روشا در تاریخ 1393/05/13 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای اشکم در اومد.................واقعاااااااااااقشنگ بودشکلک

این نظر توسط قاصدک در تاریخ 1393/05/10 و 0:15 دقیقه ارسال شده است

خیلی عمیق و احساسی بود با این که غمناک بودشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط fateme در تاریخ 1393/05/09 و 1:02 دقیقه ارسال شده است

khsili

این نظر توسط masoomeh در تاریخ 1393/05/07 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

خیلی زیبا بود. دلم گرفت شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
ممنون شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 643
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,020
  • بازدید ماه : 7,924
  • بازدید سال : 83,776
  • بازدید کلی : 130,653,628
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید