loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
dead-man بازدید : 1378 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (15)

جوونای امروز غصه های زیادی دارن. . .

تو این جور سایتا زیاد میم و میرم بعضی ها بدجوری زانوی غم بغل کردن و مینویسن که عشقشون ترکشون کرده یا میخواد تر کنه یا یا یا ...

ولی نمیدونم چند نفر اینجا مث من هس که .. که چجوری بگم...

حتی ارضه ی به زبون آوردن دوستت دارم رو ندارن واقعا خیلی سخته ...هر روز ببینیش شاید از تموم دنیا تو بیشتر دوستش داشته باشی ولی چه فایده که اون بی خبره ... سخت تر و درناک تر از این هم زمانی میشه که عشقتو با یه شخص دیگه ببینی ... اون موقع مث من فکر خودکشی میزنه به سرت و به همون خدای بالای سرم قسم ... تنها دلیلی که من خودکشی نمیکنم امید و آرزو های مامانمه .

شاید با خودتون بگید این بابا یه کمی مخش تاب داره ولی وقتی به درد من دچار شین اون موقع میاید همینجا و میگید داداش تو راس میگی ...

به خدا از شما داغون تر هم پیدا میشه

میـدونی بن بسـتــــــ| زنـدگی کـجـاست ؟؟؟

جــایــی کـه ...

نـه حـــق خــواسـتن داری

نـه تــوانــایـی فـــرامــوش کـــردن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط m در تاریخ 1394/11/28 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

oـــo

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1394/02/05 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

سلام داداشی درکت میکنم خق با تو به وب منم سر بزن

این نظر توسط you در تاریخ 1394/01/19 و 17:25 دقیقه ارسال شده است

سلام راستش
واقعا نمیدونم چی بگم فقط میدونم ک بد دردیه البته من هنوز از دستش ندادم فقط نمیتونم بگم ولی خداییش بیش از دو ساله ارزوی یه خواب دارم بدونی ک نیمه شب از خواب نپرم و تا صبح گریه کنم میدونم ک ن اروم میشی نه...
به امید روزی ک هیچ کس چنین پیامی نده
راستی اونی ک اول نوشته بهتر ک نفهمید نمیدونم چی بهت بگم ولی امیدوارم چنین بلایی سرت نیاد ب خدا من هنوز چهرش رو درست ندیدم یعنی بعد از این ک فهمیدم بهش علاقه دارم سعی کردم ک خیلی نزدیک نشم فقط از نظر فکری سعی کردم بشناسمش من نمیگم عاشقم ولی میدونم اونم عاشق تو نبوده تو هم ساده بودی


این نظر توسط Alireza در تاریخ 1393/10/25 و 15:33 دقیقه ارسال شده است

in ke khoobe . man donya ro kheili dos dashtam yeroz goft sa@t 8 biya khonamon man sa@t 6 raftam khonashon klid dashtam raftam didam to takht ba yeki dgas gitar dastam bood , dg chizi nafahmidam be khodam ke omadam didam divara pore khoone gitaram shikaste DonYam dare gerye mikone raftam biron ghorse berenj ggereftam khordam vali DonYa Zang Zade bood Babam omadan nejatam dadan,hesi ke man dashtam kheili bad bood

این نظر توسط zahra در تاریخ 1393/07/09 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

سلام..همون بهتر كه نميدونه دوسش داري ترم دو بودم كه يه پسر ازم خوشش اومده بود اومد به همكلاسياي پسرم گف اونا هم اومدن به من گفتن كه قصدش ازدواجه باهاش حرف بزن پسر خوبيه منم يه 5دقيقه جلو همكلاسيام باهاش حرف زدم و گفتم كه شرايط ازدواج ندارم ديگه هروقت ميديدمش ازش فرارميكردم تااينكه يه روز من بامدير گروهمون كار داشتم اونم كلاس داشت نرفت كلاس اومد بهم شماره داد كه ميخوام باهاتون حرف بزنم منم بعد1هفته بهش اس دادم گفتم نميخام حرفاتو بشنوم شرايط ازدواج ندارم تا ترم5اون دنبالم بود و من ازش فرار ميكردم و هميشه ميديدمش كه با دخترا حرف ميزنه ميومد به دوستام ميگف ميخام باهاش بحرفم منم قبول كردم وشمارشو گرفتم مدتي باهم بوديم كه2هفته از رابطمون گذشت كه اقاي عاشق ميگف من نياز دارم بايد نيازمو برطرف كني منم اهل اين كارا نبودم انقد حرف ميزد كه من دوس دارم بميرم و خودشو مظلوم نشون ميداد كه در حد 30دقه شب قرار ميذاشتيم تو دانشگا و اونم منو بغل ميكرد و ميبوسيد و فشارم ميداد تو بغلش ميخوابوندم رو چمنا و ميفتاد روم هروقت نياز داش بهم ميگف بايد بياي اگه قبول نميكردم قهر ميكرد و بهم فحش ميداد و ميگف من 2سال دنبال تو بودم تو اصن نميفهمي دوس داشتن يني چي تا اينكه چنبار همين كارا رو كرديم ديگه ميگف بايد بريم خونه خالي منم نميرفتم و بهونه ميوردم اونم گف من از ادمي كه درك نداري خوشم نمياد باهام كات كرد و الان چن ماهه كه ازش خبر ندارم و هرچي بهش اس ميدمم ج نميده حتي تو دانشگاهم ديگه نميبينمش.. ادم كه از عشق هيچي نميدونه و فقط هوس كثيف داره همون بهتر كه بره با بقيه حرف بزنه تا راحت بشه..خواهش ميكنم شما ديگه دنبال اون نرين و اشتباه منو تكرار نكنين منم الان عاشقشم ولي اون چي؟؟؟

این نظر توسط مهناز در تاریخ 1393/07/03 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش از من بهت نصیحت خودتو نباز به اون پدر و مادری فکر کن که یه عمری زحمت تو رو میکشن.یه چیزم به دختروپسرا بگم این روزا همه چی شده حوس مراقب خودتون باشین نزارین یه عده ادم با احساستون بازی کنن. اگه راجب این مسایل کمک یا مشورتی خواستین از همین سایت عالی که دوست عزیزمون طراحی کرده بهم بگید چون نمیخوام مثل من افسوس گذشته رو بخورید. خوشحال میشم کمکتون کنم=

این نظر توسط نگار حسینی در تاریخ 1393/06/28 و 15:12 دقیقه ارسال شده است

میدونم چ دردیو کشیدی اما به خدا توکل کن

این نظر توسط علی رضا در تاریخ 1393/06/24 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

سلام منم به درد تو مبتلا شدم
بخدا راست میگی
بد دردیه
من تا پای مرگ رفتم اما نشد برم از دنیا
اما تصمیم گرفتم برای عشقم سمیرا بجنگم
سمیرا تا ابد فراموشت نمیکنم
عشقت علی
سمی دوستت دارممممممممممممممممم

این نظر توسط Golsa75 در تاریخ 1393/06/24 و 19:51 دقیقه ارسال شده است

midonam chi migid in dard ro keshidam,vaghti ke dige hich omidi bara zende mondan nadari...ras migi dadash hagh ba toe.

این نظر توسط بی نام در تاریخ 1393/06/24 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

مرده شوره هر چی احساس ببرم مرده شوره هر چی عشق و دوس داشتن ببرم ای کاش خدا این احساس و عشق را به ادم ها نمیداد........یه روزی ج همه سوالاتم را از خدا میگیرم چرا کسی که بهم دادی را ازم گرفتی تو که میدونستی قسمت هم نیستیم چرا منو دیونش کردی........................فقط ادم با مرگ ارامش پیدا میکنه دادشم اما نه از راه خودکشی


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 227
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 337
  • باردید دیروز : 376
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 713
  • بازدید ماه : 4,511
  • بازدید سال : 80,363
  • بازدید کلی : 130,650,215
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید