loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
maziyar بازدید : 10101 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (1)

متن ترک دوم غریبه خوش اومدی از علی بابا+دانلود

خوش اومدی غریبه

یه مشت خاطرات قدیم میاد با دل پاره پاره

یه بی خوابی با اشک  که مال گذشت ست

یه بدن خط خطی با  یادگاریات که هنوز کنار من هست

دیگه نگران ظاهرت نیستم رو همه ی ارزوهام چشام بسته ست

صدام شده آرامش شبات برو به همه بگو . عشقم یه هنرمند گُندست

حلالت نمیکنم که اینجوری ولم کردی

کاش به قولو قرارای خودت فکر میکردی

پشت خط بودم داغون میشدم  یا خاموش بودی یا همش رد میکردی

هر جا میرم دونفرو شبیح خودم میبینم

همش قرص میخورم نمیشه دستاتو بگیرم

چه تریپی شنیدم خیلی تو چشی

دیگه داغون نمیشم سرت باشه توی گوشیت

 

از نگرانی به اینکه بهت دست نزنن خول شده بودم با خودم حرف میزدم

با ریه های دودی با حال خرابه خراب   پیش عکست فقط خودمو میزدم

 

یادته چه حرفایی میزدی تو بغلم

گفتی به دنیا نمیدمت آقا بالاسرم

دیگه مث قدیم پیش همه بغض نمیکنم

اخه دیگه امسال تو پُره دوره برم

حلالت نمی کنم که اینجوری ولم کری

 

 

 

صبر ایوب میخواست ....کارایی که کردی با من

ولی خدارو شکر  گذشتو گذشت .... اون روزا دیگه رفتن از یادم

میبینی الان دور . دوره منه حال الانتو ... حال اون روزای منه

یادته گفتی نیستی تو حدو اندازم ....حالا نشد برم جایی عکسمو نندازن

حالا نشد بزنم تو خیابون قدم  ... امصال تو نیان دوره برم..

اره اومدم دوباره خودمو بسازم .. نه به عشق تو ..به عشق موزیکو سازم

اومدم دوباره حرفامو بگم  اون میز گردو بیخیان حرفامو بفهم

 

احححح نزار دستو رو  دستم  حالا نوبت توئه حرف بزن باعکسم فقط

 

ازت یه زخمی دارم رو سینم گفتم نرو بخدا این روزو میدیدم

میدونستم یه روزی بر میگردی بگو چی شده که دنبال من میگردی

پیش خودم گفتم  با همه فرق میکردی وقتی گریه کردم صدامو ضبط میکردی

یاد اون روزا بی افت با چه رویی اومدی الان میگی تو با من بد بین کردی

 

دانلود این آهنگ

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1393/10/07 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

علی باباهمیشه بیستهشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 314
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 491
  • باردید دیروز : 376
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 867
  • بازدید ماه : 4,665
  • بازدید سال : 80,517
  • بازدید کلی : 130,650,369
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید