loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 3451 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (5)

خیانت ممکن است برای هرفردی اتفاق بیافتد ! برای شما و همسر یا دوست پسر شما !

پس چطوری بفهمیم به ما خیانت شده یا نه ؟ 

چطوری بفهمم دوست پسر یا همسر خیانت کرده؟

شما به دوست خودتون شک دارید که با دختری غیر از شما رابطه داره یا نه؟ چطوری مطمئن بشین که بهتون خیانت شده ؟ در اینجا ما 5 تا تغییر رو براتون میگیم که شاید این تغییرات زمینه ای باشه برای حضور فرد دیگری توی زندگیتون. و باید مراقب باشید تا زندگی شما همیشه عاشقانه و شاد باشه.

 

1) تغییر مدل لباس پوشیدن و مو

تغییر مدل لباس پوشیدن و مو

اگر دوست پسر شما سبک لباس پوشیدنش ناگهانی عوض بشه!  اگر تغییری توی مو،پوشین لباس یا شلوار باشه شاید دلیلی برای وارد شدن شخص دیگری در زندگیتان باشد !

 

2) لغو قرار ملاقات

لغو قرار ملاقات

اگر شما برای ساعت 7 قرار گذاشتید و بدون هیچ دلیلی و ناگهانی دوست شما تماس گرفته و قرار را لغو کند این واضح است که شاید شما بی ارزش شدید. و اگر چند بار تکرار شد نشان میدهد که پای کس دیگری در میان است

 

3) وقتی با تلفن حرف میزد به جای خلوت میرود !

وقتی با تلفن حرف میزد به جای خلوت میرود

وقتی شوهر شما یا دوست شما برای صحبت کردن با تلفن به جای خلوتی میرود که شما نباشید، طبیعتا چیزی هست که قصد دارد از شما مخفی کند.

 

4) بیرون نیامدن با شما

بیرون نیامدن با شما

وقتی همسر شما یا دوست پسر شما کس دیگری را در زندگی داشته باشد، از این خواهد ترسید که شاید دوست دخترش شما دو نفر را باهم ببینید ! و همیشه از بیرون رفتن در اجتماع با شما عضبانی خواهد بود و متوجه اطراف است تا شما !

 

5) اهمیت ندادن به شما

اهمیت ندادن به شما

اگر دوست پسر یا همسر شما برایش دیگر مهم نیست که شما چه نوع پوششی دارید،ناراحت هستید یا خوش حال و به شما بی توجه هست و همیشه شما را با دختران دیگری مقایسه میکند. باید شک کنید و به همسر خود نزدیک تر شوید !

 

نکته بسیار مهم: این 5 دلیل را هرگز مبنی برا این نگیرید که حتما کس دیگری توی زندگی شماست، شاید تقصیر خود شما باشد! شاید شما به همسرتان کم توجهی می کنید! برای یک زندگی عاشقانه باید هر دو طرف عاشقانه زندگی کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب عسگری در تاریخ 1393/10/12 و 5:59 دقیقه ارسال شده است

لاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک

این نظر توسط montain در تاریخ 1393/09/14 و 11:43 دقیقه ارسال شده است

خب اینا که خیلی تابلوئ منم میدونستم ولی مرسیییییییی

این نظر توسط m در تاریخ 1393/09/13 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

حتما بخون خیلی قشنگه پسر فقیری که از راه فروش خرت و پرت در محلات شهر، خرج تحصیل خود را بدست میآورد یک روز به شدت دچار تنگدستی شد. او فقط یک سکه ناقابل در جیب داشت. در حالی که گرسنگی سخت به او فشار میاورد، تصمیم گرفت از خانه ای تقاضای غذا کند. با این حال وقتی دختر جوانی در را به رویش گشود، دستپاچه شد و به جای غذا یک لیوان آب خواست. دختر جوان احساس کرد که او بسیار گرسنه است. برایش یک لیوان شیر بسیار بزرگ آورد. پسرک شیر را سر کشیده و آهسته گفت: چقدر باید به شما بپردازم؟ دختر جوان گفت: هیچ. مادرمان به ما یاد داده در قبال کار نیکی که برای دیگران انجام می دهیم چیزی دریافت نکنیم. پسرک در مقابل گفت: از صمیم قلب از شما تشکر می کنم. پسرک که هاروارد کلی نام داشت، پس از ترک خانه نه تنها از نظر جسمی خود را قویتر حس می کرد، بلکه ایمانش به خداوند و انسانهای نیکوکار نیز بیشتر شد. تا پیش از این او آماده شده بود دست از تحصیل بکشد. سالها بعد... زن جوانی به بیماری مهلکی گرفتار شد. پزشکان از درمان وی عاجز شدند. او به شهر بزرگتری منتقل شد. دکتر هاروارد کلی برای مشاوره در مورد وضعیت این زن فراخوانده شد. وقتی او نام شهری که زن جوان از آنجا آمده بود شنید، برق عجیبی در چشمانش نمایان شد. او بلافاصله بیمار را شناخت. مصمم به اتاقش بازگشت و با خود عهد کرد هر چه در توان دارد، برای نجات زندگی وی بکار گیرد. مبارزه آنها بعد از کشمکش طولانی با بیماری به پیروزی رسید. روز ترخیص بیمار فرا رسید. زن با ترس و لرز صورتحساب را گشود. او اطمینان داشت تا پایان عمر باید برای پرداخت صورتحساب کار کند. نگاهی به صورتحساب انداخت. جمله ای به چشمش خورد: همه مخارج با یک لیوان شیر پرداخته شده است...آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه...

این نظر توسط میـــــــــ س ــه در تاریخ 1393/09/13 و 13:47 دقیقه ارسال شده است

لایکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/09/13 و 10:35 دقیقه ارسال شده است

خب من میگم طرفو اعدام کنیدتاراحت بشیدیاسرشو زیرگیوتین بذاریدشکلک راه حل خوبیه ها.....شوخیدم..........ممنون اقای زارعین بابت پست خوبتون/


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 300
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 700
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,569
  • بازدید ماه : 9,473
  • بازدید سال : 85,325
  • بازدید کلی : 130,655,177
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید