loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
same بازدید : 3924 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (28)

پسری که از خیانت متنفر بود

این داستان واقعی است.

سال86ازدانشگاه ارومیه قبول شدم.باهزارامیدرفتم دانشگاه.بعدازمدتی مهدی که اهل ارومیه بودبهم اظهارعلاقه کرد.گفت قصدش ازدواج نه بازی  دادن اون خوب فهمیده بودکه من دخترساداایم بعدازمدتی گفت ازخیانت متنفره ومنوناموس خودش میدونه من بایدازخوابگاه بیرون نرم فقط دانشگاه خوابگاه وتوخوابگاه هرنیم ساعت بایدازکیوسک خوابگاه بهش تک بزنم بخاطراینکه ارامش فکری داشته باشه قبول کردم.خودموفداش کردم تابدونه صداقت هم هست بخاطرش اززندگیم جونم عمرم جوونیم گذشتم بابام فهمیدمنوتردکردامابخاطرمهدی تحمل کردم.مهدی هم هراذیتی که میکردتحمل کردم امابازازچشم اون خیانتکاربودم امامن کم نیاوردم.مثل کوه پشتش واستادم تادرسش تموم شد.هروقتم ازدوریگلایه میکردم میگفت میام نترس میام تومال منی من دست روقران گذاشتم پس میام نوبت سربازیش شد2سالم سربازیشوتحمل کردم همراهیش کردم ازاین اون پول قرض میکردم شارژمیگرفتم به پادگانش میزنگیدم  تاازحالش باخبرشم درحالیکه خانوادش پیگیرش نبودن.بعدسربازیش نوبت کارش شد2سالم پشتش واستادم هلش دادم جلوتاکارپیداکرد.بخاطرش باصدمصیبت بهانه جورکردم رفتم ارومیه.توسینمادستموگرفت گفت رهات نمیکنم عیدمیام خواستگاری یعنی عید93.گفت خانوادم هم نیام خودم میام من توروول نمیکنم اینقدمنودوسداری.یاتوخواهی بودیاهیچکس نخواهدبود خیالت راحت.منم به امیداینکه دیگه زجروعذاب تموم شددارم به مهدی میرسم برگشتم.عیدشدگفتم مهدی چی شدنمیای گفت میام دارم تدارک میبینم.نگوداره تدارک میبینه بره خواستگاری کس دیگه.بعد1ماه گفت من نمیام.گفتم یعنی چی پس چرا7سال منوبازی دادی؟گفت خوب کردم چشمتم دراوردم بروشکایت کن.دیگه گوشی هاخاموش شد.من موندم.من چقدبخارش زجرکشیدم حرف مردموشنیدم خانوادم تردم کردن چقدتحقیرشدم چقدعذاب مشکلاتشوکشیدم امااونوبه هیچکس نفروختم.بعدچندماه شنیدم بایه دخترپولدارنامزدکرده من شدموتخت بیمارستان ها وسرم ها جای کبودسرم هارودستم.باورم نمیشداون همه عشق وایثاروفداکای هاازخودگذشتگی هااشکای7ساله منوزیرپاش گذاشت ورفت.کسیکه ازخیانت وبی وفایی متنفر بود7سال به من تهمت خیانت زدخودش خیانت کرد.کسیکه میگفت هیچوقت نمیتونه جزمن کسی روبغل کنه چه راحت این کاراروانجام داد.جای دردناکش این بودکه من ارزوم بودبالباس عروس براش برکسم شنیدم توعروسیش اون دست زده دختره هم براش رکسیده.حالاکه میدونم اون دخترتوبغلشه اتیش میگیرم.کسیکه میگفت بازوهاش جای سرمن شدبالش کس دیگه.حالامن موندمواحساسات واعتقادات به بازی گرفته شده وعده هاوقولایی که دادوعمل نکردگریه های بی امان.بغضایی که وقتی فهمیدم ازدواج کرده اونقدردادزدم گریه کردم بازنشکستن.7سال برام نقش مردباغیرت روبازی کرئومن نشناختمش.توسختیاش کنارش موندم روزای خوشش که رسیدمن راترک کرد...کاش جواب سوالامومیدادمیرفت.چراباازیم دادچرازدزیرقسمی که به امام حسین خورده بودچراوقتی گفت اگه باتوازدواج نکنم باکس دیگه ازدواج نمیکنم اماازدواج کردچراوقتی گفت باغیرت من ناموسشم بامن این کاروکردچراوقتی ازخیانت متنفربودخیانت کرد؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط tina در تاریخ 1393/12/07 و 11:25 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم.رفتنی یه روز میره.بنظرخودم اگه کسی واقعاتوروبخواد انقدرزمان نمیبره تاخودشو ثابت کنه.من روز تولدم بایه نفرآشنا شدم.که واسم شد زندگیم.بعداز5ماه پاپیش گذاشت واومد خواستگاریم.امیدوارم همه خوشبخت بشن.اما.......................شکلک

این نظر توسط گیسی در تاریخ 1393/10/15 و 13:35 دقیقه ارسال شده است

در پاسخ رستم: اگر کسی ی بار بهت خیانت کرد این گناه اونه اما اگه برا بار دوم بهت خیانت کرد این گناه تو
اما بازم ناراحت نباش هیچ وقت برا شروع دیر نیس اگه خواستی میتونی به من ایمیل بدیf.khazaei@roshdmail.ir

این نظر توسط یه عاشق در تاریخ 1393/10/11 و 20:13 دقیقه ارسال شده است

سلام .. ممنون از سایت قشنگتون .. میخواستم بپرسم میتونم از نوشته و عکس ها و داستان های شما در وبلاگ خودم استفاده کنم؟؟
پاسخ : لطف دارید. باذکر منبع آره میتونید.

این نظر توسط ــــــ در تاریخ 1393/10/11 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

برادر من شما خودتو وفادار میبینی؟؟؟ وقتی یکی ازدواج میکنه حتی اگه هیچ عشقی به طرفش نداره نباید اینطوری خوردش کنه .شما اگه علاقه ای به همسرتون نداشتید یا نباید ازدواج میکردی یا اگه ازدواج کردی مردونه پای همسرت وایسی نه اینکه با اومدن عشق قدیمیتون زندگی امرزوتونو ول کنید.دختری که یه بار ترکت کرده و یه روز میتونسته بهت برسه و با این حال با غم رهات کرده ارزش نداره که دوباره زندگیتو بدی که به دستش بیاری چون آدمی که موندنی نباشه بالاخره میره معذرت میخوام اینطور میگم با اینکه سنتون زیاده ولی هیچکدوم از اینارو درک نکردید

حالا یا باید در حق عشقتون نامردی کنید یا زندگی خودتونو نابود کنید و یا غرورتونو زیر پا بزارید و دوباره زندگیتونو درست کنید البته ایندفعه با عشق کامل باید برگردید

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/10/06 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

هر بلایی که سرت اومده حقته اصلا مگه یه موجود نر ارزششو داره که بخوای باهاش حرف بزنی؟ حالا چه برسه به اینکه بخوای عاشقم بشی.

این نظر توسط mEHRAn در تاریخ 1393/10/06 و 0:55 دقیقه ارسال شده است

لعنت بر خیانت ....

این نظر توسط پریسا در تاریخ 1393/10/05 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

شما وقتی ی زندگی داشتی نباید هیچوقت به عشق گذشتت حتی فکرم میکردی شما با زنت عهد بسته بودی نباید بهش خیانت میکردی میدونم سخته عشق گذشتت برگرده بهت بگه دوست داره شما طردش کنی, ولی شما زن داشتی] سعی کن برگردی سر خونه زندگیت ازش عذر خواهی کن ممکنه قبول نکنه ولی شما سعیتو بکن

این نظر توسط hajari در تاریخ 1393/10/04 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

برای همه کسانی که دچار شکست شدن آرزوی صبرو شکیبایی میکنم
منم بازیچه توهم سه تا از نزدیکترین افراد زندگیم شدم که یکیش خواهرم بود...اما سرتونو درد نمیارم چون با گفتنش جز تازه کردن درد چیزی بدست نمیاد...اما میخوام اینو بگم که رفقا من اگر کسی که ظاهرا عشقمنبودو باختم،درعوض فکر میکنم عشقی رو بردم که خیلی با ارزشتره..منظورم عشق به خداست ..من لابه لای تمام اتفاقای بد زندگیم تازه پیداش کردم...درست موقعی که با تمام وجودم احساس تنهایی میکردم ،حسش کردم که منو نجات داد

این نظر توسط ساغر در تاریخ 1393/10/04 و 13:03 دقیقه ارسال شده است

بسوزه پدر پول

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/10/03 و 10:17 دقیقه ارسال شده است

من بمییییییییییییییییییییرم .. سارا بمیره خیلی بد بود خیلی.. حکایت منم این شد قابل درکه..
ما هم خدایی داریم ما هم اهی داریم...
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 323
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 499
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 876
  • بازدید ماه : 7,780
  • بازدید سال : 83,632
  • بازدید کلی : 130,653,484
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید