loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 2984 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (1)

غمگین هستم

اینقدر از همه کس بد دیدم

که به چشمای خودم بدبینم

شاید دنیا خوبه و من داغم

دنیارو بادید بد میبینم

شاید زود رنجمو مشکل بینم

که همه چیرو من به دل میگیرم

زود قضاوت میکنم که میگم

در این دنیا رو گل میگیرم

چرا بدبیاری تو فال منه؟؟؟؟

چراتقویم من از غصه پره؟؟

چرا سرنوشت من شکستنه ؟؟

چرا دردام خارج از تصوره؟؟؟

اگه سرتاسر زندگیه من مصیبته

اگه پشتم زخمیه خنجر یک رفاقته

اگه پاداش وفاداری من خیانته

مگه تقصیر منه؟؟

اگه تقصیر منه جرمم چیه؟؟

من تقاص چیرو میدم ای خدا؟؟

من مقصر...

بگو کی تموم میشه؟

که عذابمو کشیدم ای خدا...

 

تنهایی بده

 

غربت آن نیست که تنها باشی...فارغ از فتنه و غوغا باشی

 

غربت آن است که مثل من و دل...در میان جمع و تنها باشی!!!

98 لاو
  زیر این گنبد گردون و کبود یه قصه مثل تموم قصه های ناتموم دنیا بود!
                                       قصه ای که اولش شروع میشه با یه نگاه
                                          یه طرف نگاه پاک و دیگری پر از گناه
                                            یه دلی بود که کسی اونو نبرد
                                 به کسی دل نمی بست و از کسی گول نمی خورد
                                               اما روزی از روزای روزگار
                                            یه روز از روزای آفتابی آفریدگار
                                         آدم قصه ی ما نگاهی افتاد تو نگاش
                                    یه نفر نشسته بود عاشق و واله سر راش
                                  یه نفر که گفت بهش دوسش داره خیلی زیاد
                                یه نفر که گفت به جز اون دیگه هیچی نمی خواد
                              یه نفر که توی چشماش پر از اشک بی کسی بود
                                یه نفر که توی حرفاش غم بی هم نفسی بود
                                        آدم قصه ی ما، حرفای اونو شنید
                                   تو یه چشم به هم زدن خودشو آواره دید
                                  دید که بی اون نفسی توی تنش نیست
                                    دید امیدی واسه زنده موندنش نیست
                               یه روزی قفل زبونشو شکستو یه گناهی کرد!
                                           گفت که من "دوست دارم"
                                               اما خیلی اشتباه کرد
                             آخه یار بی وافاش ... که نبود عشق تو صداش ....
                                         گفت مگه جدی گرفتی حرفامو؟!
                                          تو به دل گرفتی اون دورغامو؟!
                               دیگه این کارو نکن، دیگه هیچ دروغی رو باور نکن
                                   عاشق قصه ی ما توی این لحظه شکست
                                     صدای شکستنش توی دل ابرا نشست
                                      باورش نمی شد این جدایی و دربدری
                                  باورش نمی شد این شکست و بی یاوری رو
                                     زیر رگبار جدایی شد یه پروانه ی خسته
                                  شد یه پروانه تنها که پرش به گل نشسته!


سایت عاشقانه

من با تو خوبم مهربون من با تو هوای قلبم ارومه
زیباتریت چشمای تو دنیا اینجا کناره ماه رو بومه
از ساعتا دیگه نمیترسم تا با توام تنها نمیمونم
من حال این روزام بارونم به مهربونی تو مدیونم
بارون شدم تاچتر هم باشیم سینا ترین خورشید رویاهام
من با تو میسازم اتاقم رو من با تو تو رویای فرداهام
اغوش تو وا کن گل رزم سرخی مثه خون رگ بارون
عشقت بدون قلب تو سینا هر روز هست داغون تر از داغون
بارون

 

 

شرم چشمات

 

فقط از شرم چشماته تموم سربه زیری هام

نمیدونم بدون تو من از آینده چی میخوام

 

نمیتونم از این بن بست به سمت عشق برگردم

 

توراهی روبه من واکن میدونم خیلی بد کردم

 

کسی جزتو نمیدونه چقدر محتاج دیروزم 

 

بگو برگرده اون لحظه که من یک عمره میسوزم

 

 نمیتونم از این بن بست به سمت عشق برگردم

 

 

توراهی روبه من واکن میدونم خیلی بد کردم

 

 

فقط از شرم چشماته تموم سربه زیری هام

 

 

نمیدونم بدون تو من از آینده چی میخوام

 

نمیتونم از این بن بست به سمت عشق برگردم

 

 

توراهی روبه من واکن میدونم خیلی بد کردم

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حامد در تاریخ 1391/10/19 و 19:20 دقیقه ارسال شده است

سلام.وب بسیار زیبایی دارید. به وب منم یه سری بزنید. داستان های زیباای دارم.شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 448
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 956
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,333
  • بازدید ماه : 8,237
  • بازدید سال : 84,089
  • بازدید کلی : 130,653,941
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید