loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 19649 شنبه 23 دی 1391 نظرات (7)

متن آهنگ مي خوام برات بميرم شايد که باور کنی از مریم حیدرزاده و یک اهنگ(میشه گفت دکلمه هست) عاشقانه از آلبوم یا تو یا هیچ کس

مریم حیدر زاده

توجه کنید کنید که بعضی جاهاش غلط املایی که نه اما غلط داره...مثلا به جای _ک_ بعضی جاها _آ_ نوشته شده...

به بزرگی خوتون ببخشید..

 

نمي خوام از آسمون چيزي برات بيارم

 

عكستو رو قله ي هيماليا بذارم

 

نمي خوام از پشت ابر ماهو واست بچينم

 

فقط تو خواب و رؤيا تو باشي درکنارم

 

مي خوام برات بميرم شايدکه باور کني

 

شايد با برق چشمات مرگو آسونتر کني

 

من نمي خوام تو رويام سوار ابرا بشم

 

تو آرزوي کالم باز با تو تنها بشم

 

 

 

من نمي خوام که با شعر حرفمو گفته باشم

 

توي خيالم واسه تو شب يلدا باشم

 

مي خوام برات بميرم شايدکه باور کي

 

شايد با برق چشمات مرگو آسونتر کني

 

من نمي خوام فكر کني که عاشقيم يه حرفه

 

يه کم اگه نباشي آب مي شه ، مثل برفه

 

دلم مي خواد بدوني دلم مث يه درياس

 

به وسعت نگاهت ، عميق و خيس و ژرفه

 

مي خوام برات بميرم شايدکه باور کني

 

شايد با برق چشمات مرگو آسونترکني

 

من نمي خوام بگم که چشات خود ستارس

 

چشات اگه نباشه ستاره بي اشارس

 

من نمي خوام رو کاغذ فقط نوشته باشم

 

ديدن روي ماهت تولد دوبارس

 

مي خوام برات بميرم شايد که باور آني

 

شايد با برق چشمات مرگو آسونتر آني

 

من نمي خوام بگم که صد بار واسه تو مردم

 

قد تموم دنيا عاشق و دلسپردم

 

مي خوام خودت حس آني بدون طعم حرفت

 

چه قدر تو قحطي نور ، لحظه ها رو شمردم

 

مي خوام برات بميرم شايد که باور آني

 

شايد با برق چشمات مرگو آسونتر آني

 

من نمي خوام بهار شه ، من عاشق پاييزم

 

پاييز مي شه عاشق تر واسه تو اشك مي ريزم

 

من نمي خوام عاشقيم مثل بقيه باشه

 

فقط بگم فدات شم ، فقط بگم عزيزم

 

مي خوام برات بميرم شايد که باور آني

 

شايد با برق چشمات مرگو آسونتر آني

 

من نمي خوام با چشمام بهت بگم ديوونم

 

من دوس دارم بگي که ، نگو ، خودم مي دونم

 

من نمي خوام آخر قصه مونو بدوني

 

من نمي خوام زبوني بگم پيشت مي مونم

 

مي خوام برات بميرم شايد که باور آني

 

شايد با برق چشمات مرگو آسونتر آني

 

نمي خوام از اون بالا ماهو برات بدزدم

 

يا که نشونت بدم عاشقيمو با غصم

 

من نمي خوام که دنيا فقط تو رؤيا باشه

 

از گلاي ارآيده قصري برات بسازم

 

مي خوام برات بميرم شايد که باور آني

 

شايد با برق چشمات مرگو آسونتر آني

 

من نمي خوام داشتنت ، واسه من آسون بشه

 

نعمت با تو بودن ، اينجا فراوون بشه

 

من نمي خوام با خودت ، بگي که نه محاله

 

مريم عاشق من ، شبيه مجنون بشه

 

مي خوام برات بميرم شايد که باور آني

 

شايد با برق چشمات ، مرگو آسونتر آني

 

من نمي خوام بگم که بباري بارون مياد

 

به خاطر تو چشم گلاي رز خون مياد

 

من نمي خوام فكر آني حرفاي عاشقونم

 

همين جور آسون مي ره ، همين جور آسون مياد

 

مي خوام برات بميرم شايد که باور آني

 

شايد با برق چشمات مرگو آسونتر آني

 

من نمي خوام که آوه و بشكافمش با تيشه

 

پر سياوشونو ببرمش با ريشه

 

من نمي خوام تو نامه يه قولي داده باشم

 

که مي مونم آنارت حتي پس از هميشه

 

مي خوام برات بميرم شايد که باور آني

 

شايد با برق چشمات مرگو آسونتر آني

 

نمي خوام اين نوشته ، آارا رو بدتر آنه

 

پلكاتو سنگين آنه ، اون چشاتو تر آنه

 

من نمي خوام با حرفام يه وقت دلت بلرزه

 

آتيش تصميممو رنگ خاآستر آنه

 

مي خوام برات بميرم شايد که باور آني

 

شايد با برق چشمات مرگو آسونتر آني

 

من نمي خوام بگي نه ، مي خوام برات بميرم

 

براي اولين بار اجازه نگيرم

 

من نمي خوام فكر آني ، رها مي شم با مردن

 

مرگ منم مي گه که صيد توام اسيرم

 

مي خوام برات بميرم شايد که باور آني

 

شايد با برق چشمات مرگو آسونتر آني

 

ديگه دارم مي ميرم ببين چشامو بستم

 

به عشق مردن برات ، تو انتظار نشستم

 

من نمي خوام که قلبي براي من بشكنه

 

من نمي خوام بشكني ، من واسه تو شكستم

 

مي خوام برات بميرم شايد که باور آني

 

شايد با برق چشمات مرگو آسونتر آني

 

من واسه ي تو مردم ، اين حرف آخرينه

 

دوس ندارم به جز تو ، آسي اينو ببينه

 

تو توي آسمون باش ، اين جاها جاي تو نيست

 

تو قلب آسموني ، اينجا زير زمينه

 

مي خوام برات بميرم شايد که باور آني

 

شايد با برق چشمات مرگو آسونتر آني

 

من نمي خوام گل برام بياريي پرپر آني

 

اين شعر آخريمو يه وقت از بر آني

 

بقيه روزاي طلايي عمر تو

 

يه وقت خدا نكرده با سرزنش سر آني

 

مي خوام برات بميرم شايد که باور آني

 

شايد با برق چشمات مرگو آسونتر آني

 

 

دانلود دکلمه عاشقانه مریم حیدرزاده

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رامین در تاریخ 1393/04/11 و 18:11 دقیقه ارسال شده است

نات فوند فایل دان نمیشهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : درست شد

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/09/05 و 16:55 دقیقه ارسال شده است

خدلی ممنون

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1392/08/08 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

سلام،میخواستم بگم که این لینک آهنگ مال دکلمه اما بازم نیومدی هست...متن دکلمه رو اشتباه گذاشتین.
ممنون شکلک شکلک شکلک
پاسخ : شرمنده. تصحیح میکنم.

این نظر توسط هادی در تاریخ 1392/07/25 و 15:03 دقیقه ارسال شده است

سلام
میخواستم بگم این آهنگی که گذاشتین مال یه شعر دیگست:
اما بازم نیومدی
اصلاح کنید اگه ممکنه
پاسخ : گوش میدم توی پست جدید آهنگ رو میذارم

این نظر توسط amir در تاریخ 1392/06/29 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

sl mc az ahnghaye qashnget.dost darm maryamشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط صبا در تاریخ 1392/06/26 و 14:34 دقیقه ارسال شده است

مرسی از خدمات خوبتون......اگه میشه آهنگ این روزا از مریم رو بذارید شکلکشکلک
پاسخ : چشم.

این نظر توسط دونگ یی در تاریخ 1392/05/07 و 22:22 دقیقه ارسال شده است

خب میخوام اینو دان کنم از کجا دانلود کنم؟شکلکتوروخدا یکی بگه من میخوام این اهنگو برام لازمه
پاسخ : لینک دانلود توی پست موجوده!!!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 327
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 1,108
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,977
  • بازدید ماه : 9,881
  • بازدید سال : 85,733
  • بازدید کلی : 130,655,585
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید