loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 1872 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)
اس ام اس های عاشقانه و عارفانه سال 94
 
رویایم وآرزویم تویی
تومعنی آرزویه منی
تو ای افسانه خاموش من چرا نمی آیی؟؟؟
دیگر توان آرزو کردن را از دست داده ام اگر نینیی
صبرم
تمامو خاموش می ماند به انتظار تو 
 
 
...زندگی بدون عشق،
همانندقولی است که به
 آن عمل نشده باشند.
 
 
 
 
بی قرارم امروز... 
دلـــــم آغـــوشتــــ را میخواهد 
تا در آن آرام و رام 
گــــوش کنم به صدای قـلــبـتــــ 
و زنــــدگی کنم 
در هوای نــــــفــس هایــت 
و عــاشـــــق تـر شوم 
و نفــــــس هایم به شــــماره بیفتند 
و بی قــــــرار تر شوم... 
دلـــــــم میخواهد 
باز... 
تــــــو باشی 
و مـــــن...
 
 
 
اگر من نبودم
به کدام آه، خم می شدی؟
و اگر تو نبودی
کدام نوازش، سرانگشتانم را اشارت می آموخت؟
نظاره کن شعر گیاه را
سبزینه،
هستی است.
مرا به خورشید چشمانت
متصاعد شو
در آوندهات
که در ارتفاع
چیزی تشنه است.
 
(فرخ تمیمی)
 
اس ام اس های عاشقانه و عارفانه سال 94
 
 
زندگی را آموختم،
دسته گل های کوچک برای همسران
و دسته گل های بزرگ برای معشوقه ها
 

 

نه نمی توانم فراموشت کنم
زخم هایِ من
بی حضورِ تو از تسکین سرباز می زنند!
 
 
 
 
 
دلم یک دوست می خواهد که اوقاتی که دلتنگم
بگوید خانه را ول کن، بگو من کی؟ کجا باشم؟
 
 
 
گاهی اوقات مجبوریم بپذیریم،بعضی از آدم ها فقط می توانند در قلبمان بمانند نه در زندگیمان..
 
 
به انتظار فصل تو تمام فصل ها گذشت
 
 
 
 
شهابی دیدم 
 
آرزویم را بلند می گویم
 
تـــو 
 
 
 
 
 
 
همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی
 
وقتـــی بغــــض میکـــُنی
 
وقتـــی دآغونــــی
 
وقــــتی دلــِت شکــــستـه
 
دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ
 
انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی :
 
“بیخـــیآل“… 
 
 
 
قلب
وصیت کردم بعد مرگم قلبمو اهدا کنند ، اما گفتند اجازه ی صاحبش     لازمه ، اجازه میدی ؟   
 
 
 
امشب چند بندی از عشق برایت مینویسم:
مینویسم نه با قلم بلکه با قلبم...
 
مینویسم که:
 
عشق یعنی تپیدن...
 
عشق یعنی رسیدن...
 
عشق یعنی "تو" و "تو"...
 
یعنی همان مخاطب خاص من!!!  
 
 
 
 
 
 
" مــــــــــردی "
را دارم که ،
از تمام لذت های دنیا بی نیازم کرده !
.
همان که بی من ، تاب نمی آورد ....
همان که بی او ، هیچ تر از هیچم !
مردی را دارم که مرا " بـــــــــــانو " صدا میزند !!!
.
.
.
خوشبخت تر از من چه کسی است ؟؟!!
 
 
 
عشق چیست ؟
عشق هدیه ای است که بی شک با او شخصی در راه است.
 
 
 
هیچ کس تا به حال ارزیابی ،
حتی شعرا،
گنجایش قلب چقدر است.
 
 
 
خانه ی ما نه شیروانی دارد
 
نه پنجره
 
باران را از صدای تو حدس می زنم
 
اس ام اس های عاشقانه و عارفانه سال 94
 
 
شبیه شمعدانی بود صورتت
گلایل سرخی در گلو داشتی
باران از دست‌هایت می‌رسید
ماه در پهلویت لمیده بود
ابر و باد
ترانه بود
که از کنارت می­گذشت...
اینها را گفتم
که بفهمی
چرا به دوست داشتنت فکر نمی­کنم...
نگه داشتن چیزی مثل تو
کاری نیست که از هرکسی ساخته باشد...
 

اس ام اس های 94... امیدوارم لذت برده باشید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 438
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 899
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,276
  • بازدید ماه : 8,180
  • بازدید سال : 84,032
  • بازدید کلی : 130,653,884
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید