loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 1186 یکشنبه 01 آذر 1394 نظرات (0)
سری جدید مجموعه متن های عاشقانه love 2015
بهشت ﯾﻌﻨﯽ
ﯾﮏ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﻣﻼﯾﻢ ﺑﺎﺷﺪ 
"ﺗﻮ" ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺎﺷﯽ ...
ﺳﺮﺕ ﺭﻭﯼ ﭘﺎﯾﻢ ...
ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺘﻢ ﻻﯼ ﻣﻮﻫﺎیت ...
ﻭ 
ﺩﺳﺖ ﭼﭙﻢ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺷﻌﺮ ...
ﺍﻣﺎ ﺻﺒﺮ ﮐﻦ 
ﻣﻦ ﮐﻪ ﭼﭗ ﺩﺳﺖ ﻧﯿﺴﺘﻢ ..!
ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ...
ﺗﺎ ﺁﻥ ﺭﻭﺯ ﺗﻤﺮﯾﻦ ﻣﯽﮐﻨﻢ ...
ﺍﻭﻟﻮﯾﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎ ﻣﻮﻫﺎﯼ "ﺗﻮ"ﺳﺖ 
 
عباس معروفی
 
♥●•٠·˙
 
 پارادوکس عجیبیست
لبهایت
گرمای جهنم را دارند
و طعم بهشت
 
♥●•٠·˙
 
تمام اکسیژن های دنیا
راهم بیاورند به کارم نمیاید
من پر از هوای توام❤️❤️ 
 
♥●•٠·˙
 
هیس اگه ماله منی ...
 
اجازتم دست منه .....
 
همه چیزتم ماله منه .....
 
پس چروک پیشونیتم ماله منه .....
 
تنها جایی که بهت اجازه میدم ناراحت شی ...
 
زیرتابوت منه.....
 
پس فقط برام بخند
 
♥●•٠·˙
 
 کیلومترها حرف دارم
اما...
درسکوت رکورد همه را شکستم
من به قلبم قول دادم که 
تنهای تنها خودم به پایش بسوزم!   
 
♥●•٠·˙
 
ﻋـﺸـــــﻖ❤️
ﭼﯿﺰ ﻋﺠﯿﺒﮯ ﻧﯿﺴﺘــــــ❣
ﻧﺎﺯﻧﯿﻨﻢ💋
ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗـــــﻮ🌹
ﺩﻟﺘـــ ﺑﮕﯿﺮﺩ😔
ﻭ ﻣــﻦ
ﻧـ ﻓـ ﺳـ ﻡ …😘
 
♥●•٠·˙
 
قلب من در هر زمان خواهان توست
 
این دو چشم عاشقم مهمان توست
 
 گرچه لبریز از غمی درمانده ای 
 
این نگاهم در پی در مان توست 
 
در میان ظلمت شبهای غم
 
چلچراغ قلب من چشمان توست
 
در کنارم لحظهای آسوده باش
 
همدم دستان من داستان توست
 
♥●•٠·˙
 
نزدیکت می شوم بوی دریا می آید 
 
  دور که می شوم صدای باران  
 
بگو تکلیفم با چشمهایم چیست
 
   لنگر بیندازم و عاشقی کنم … 
 
  یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟
 
♥●•٠·˙
 
هوا یک طوری است
 
مثل طعم انار نوبرانه
 
مثل بوی باران پائیز
 
چرا کلمات رامعذب کنم؟!
 
هوا امروز طعم تورا دارد...
 
♥●•٠·˙
 
عشقم...❤️
وقتی به چشمانت فکر میکنم خودم را در این دنیا نمیبینم...
 
چشمانت😍 بی شک
زیباترین خلقت خداست...
که چنین بی انتها زیبا
و پر از حس آرامش
و مهربونیست...
تو را...
 به وسعت چشمانت دوست دارم...❤️
 
♥●•٠·˙
 
به  ماندن  تو  عاشقم...💓
به  رفتن  تو  مبتلا...💓
شكسته ام  ولی  برو...💓
بریده ام  ولی  بیا...💓
 
چه  گیج  حرف  می زنم...💓
چه  ساده  درد  می كشم...💓
اسیر  قهر  و  آشتی...💓
میانِ  آب  و  آتشم...💓
 
ببین  چه  سرد  و  بی صدا ...💓
ببین  چه  صاف  و  ساده ام...💓
گلی  كه  دوست  داشتم..💓
به  دست  باد  داده ام...💓
 
چه  عاشقانه  زیستم..💓
چه  بی صدا  گریستم..💓
چه  ساده  با  تو  هستم و ..💓
چه  ساده  بی  تو  نیستم...💓
 
تو  را  نفس  كشیدم  و..💓
به  گریه  با  تو  ساختم..💓
 
♥●•٠·˙
 
ﺍﻣــﺮﻭﺯ ﺩﻟــﻢ ﺑــﺮﺍﯼ " ﺩﺍﺷــﺘــﻨــﺖ"
ﭘــــﺮ ﮐــﻪ ﻧــﻪ ...
ﭘــــﺮﭘــــﺮ ﻣــﯿــﺰﻧــﺪ ..
ﺑــﺮﺍﯼ " ﺑــــﻮﺩﻧـــﺖ ..."
ﺑــﺮﺍﯼ " ﺁﻏــــﻮﺷــــﺖ ..."
ﺍﯾـﻨـﮑـﻪ
ﺳـﺮﻡ ﺭﺍ ﺑـﮕـﺬﺍﺭﻡ ﺭﻭﯼ ﺷـﺎﻧـﻪ ﺍﺕ ..
ﺑــﻌــﺪ ﺑـﺒـﯿـﻨـﯽ ﮐـﻪ ﭼـﻪ ﻃــﻮﺭ
ﺑـﺎ ﻫـﻤـﯿـﻦ ﺷـﺎﻧـﻪ ﺍﺕ ﺁﺭﺍﻡ ﻣـﯿـﺸـﻮﻡ .
ﺍﻣــﺮﻭﺯ ﺩﻟــــﻢ ﺧــﯿــﻠــﯽ
" ﺍﻣــﻨــﯿــﺖ" ﺗـــﻮ ﺭﺍ ﻣـﯿـخوااااااااااااااااااااﻫـﺪ ...
ﺧــــﯿــــﻠــــﯽ💔
 
♥●•٠·˙
 
 به قول بهروز وثوقی:
من نه "ﺁﺭﺯﻭﯼِ " ﮐـﺴـﯽ ﻫﺴﺘم ﻭ ﻧـﻪ " ﺁﻭﯾﺰﻭﻥِ "   
 ﻣﺎ  ﺍﮔــﺮﻡ ﻇـﺎﻫــﺮﻣـﻮﻥ ﺑــﻪ ﻗـﺸﻨـﮕــﻲ ِ ﺧـﯿـﻠﻴــﺎ ﻧﻴــﺴﺖ  ﭘﻴـﺶ ﺧــــﻮﺩﻣﻮﻥ ﺧــﻮﺷﺤــﺎﻟﻴﻢ ﮐـﻪ ﺑﺎﻃـﻨﻤﻮﻥ ﺍﺯﺧﯿﻠﻴﺎ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﻩ ﺻﺎﺩﻗﺎنه ﺑﺪباﺵ !!! ﺍﻣـﺎبا دروغ و ظاهر  ﺍﺩﺍﻯ ﺧﻮﺑﺎ ﺭﻭ ﺩﺭ نیار

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 332
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 1,230
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,099
  • بازدید ماه : 10,003
  • بازدید سال : 85,855
  • بازدید کلی : 130,655,707
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید