loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 6472 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (2)

مگر که کلبه ی دل ها چقدر جا دارد؟

Girl Crying 98love.ir

 

باید فراموشت کنم
چندیست تمرین می کنم 
من می توانم ! می شود!
 آرام تلقین می کنم
حالم ، نه ، اصلا خوب نیست ....
تا بعد، بهتر می شود .... 
فکری برای این دلِ آرام غمگین می کنم
من می پذیرم رفته ای 
و بر نمی گردی همین !
خود را برای درک این ، صد بار تحسین می کنم
کم کم ز  یادم می روی
این روزگار و رسم اوست !
این جمله را با تلخی اش ، صد بار تضمین میکنم.
 

 

 

 
 
صدا میکنم “تو” را این “جانى” که میگویى جانم را میگیرد
 
نزن این حرف ها را، دل من جنبه ندارد
 
موقعى که نیستی دمار از روزگارم در مى آورد
 
 
 
میخواهمتــــــــــــــ…
ولـــــﮯ…
دورے…
خیلــﮯ خیلـﮯ בور
نه בستم به בستانـــــــت میرســב
نه چشمانم به نگاهتـــــ...
 
 
 
هـــروقت ڪـم می آورم...
 
مـی گـــویم : اصـــلا مهـم نیـــست...
 
امـا تــــــــــو خـــوب مـیدانی
 
نبـودنــــت چقـــدر بـرایــم مهـم اسـت... !
 
 
 
 
پرسیدند : دوستش داری ؟
گفتم : دنیای من است ،
 
گفتند : دوستت دارد ؟
 
گفتم تنها سوال من است ...
 
 
 
 

 

 

مردماني هستند که مي‌خواهند بدانند تو چه مرگــــتــــــ است ...
 
و وقتي بفهمند چه مرگــــتــ است ...
بهت مي‌گويند بس کن ...
انرژي منفي نفرست ...
اينجاست که سکوتــــــــــــ معنا پيدا مي کند ...
و تنهـــــــــــــــــــــــايي مي شود تنها چاره ... !
 
 
 
 
 
 
 
دل های پاک خطا نمیکنن ... سادگی میکنند و
امروز سادگی پاک ترین خطای دنیاست ....
 
 
 
 
گــريان شده دلـــــم…. 
همچـــون دختـــرکـــي لجبـاز… 
پا به زمين مي کـــوبد… 
تـــو را ميـــخواهد…. فقط “ تـــــــــو ” را…
 
 
 
هر چی مهربون تر باشی بیشتر بهت ظلم میکنن.
هر چی صادق تر باشی بیشتر بهت دروغ میگن.
هر چی خودتو خاکی تر نشون بدی کمتر ارزش قائلند.
هر چی قلبت رو آسونتر در اختیار بذاری راحت تر لهش میکنن
و اگر بدونند که منتظری احتیاج داری اندازه ی یه دنیا ازت فاصله می گیرند!
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نیلو در تاریخ 1393/04/01 و 17:06 دقیقه ارسال شده است

شکلک

این نظر توسط saeed در تاریخ 1392/01/30 و 13:44 دقیقه ارسال شده است

بازم مرسي


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 333
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 1,255
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,124
  • بازدید ماه : 10,028
  • بازدید سال : 85,880
  • بازدید کلی : 130,655,732
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید