loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 24243 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (10)
آلبوم مجنون لیلی کاری از Can Atilla آهنگساز مشهور ترکیه ای می باشد.این آلبوم داستان عاشقانه لیلی و منجنون را به صورت آهنگ های تاثیرگذار نشان میدهد.
مجنون لیلی Can Atilla
يک شبي مجنون نمازش را شکست
بي وضو در کوچه ليلا نشست
 
عشق آن شب مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود
 
سجده اي زد بر لب درگاه او
پر زليلا شد دل پر آه او
 
گفت يا رب از چه خوارم کرده اي
بر صليب عشق دارم کرده اي
 
جام ليلا را به دستم داده اي
وندر اين بازي شکستم داده اي
 
نشتر عشقش به جانم مي زني
دردم از ليلاست آنم مي زني
 
خسته ام زين عشق، دل خونم مکن
من که مجنونم تو مجنونم مکن
 
مرد اين بازيچه ديگر نيستم
اين تو و ليلاي تو ... من نيستم
 
گفت: اي ديوانه ليلايت منم
در رگ پيدا و پنهانت منم
 
سال ها با جور ليلا ساختي
من کنارت بودم و نشناختي
 
عشق ليلا در دلت انداختم
صد قمار عشق يک جا باختم
 
کردمت آوارهء صحرا نشد
گفتم عاقل مي شوي اما نشد
 
سوختم در حسرت يک يا ربت
غير ليلا برنيامد از لبت
 
روز و شب او را صدا کردي ولي
ديدم امشب با مني گفتم بلي
 
مطمئن بودم به من سرميزني
در حريم خانه ام در ميزني
 
حال اين ليلا که خوارت کرده بود
درس عشقش بيقرارت کرده بود
 
مرد راهش باش تا شاهت کنم
صد چو ليلا کشته در راهت کنم.

دانلود برخی از آهنگ های ویژه آلبوم مجنون لیلی:

 

گردآوری:سایت عاشقانه 98 لاو

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مسعود در تاریخ 1394/06/16 و 9:01 دقیقه ارسال شده است

با سلام
ممنون از زحماتتون
من خیلی آهنگ ترکیه ای دوس دارم میشه بیشتر و بروز تر بزارین فقط قشنگاشو و معروفاشو
من 3 ماه استامبول زندگی کردم آهنگاشون یه احساس خاصی توشه
ممنون

این نظر توسط mohammadreza در تاریخ 1394/06/03 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

سلام یه پیشنهاد می خواستم بدم برای اهنگ بی کلام از خواننده ی ترکیه ای به نام tayfur از البوم prangalar اگه پیدا کنین عالی می شه . سپاس
پاسخ : چشم

این نظر توسط زینب در تاریخ 1392/12/15 و 1:26 دقیقه ارسال شده است

سلام خوب بود ممنونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط farzad در تاریخ 1392/10/06 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

عالی بود ممنونشکلک

این نظر توسط SAHAR PARSA در تاریخ 1392/09/22 و 14:10 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه کد موسیقی وبلاگ رو بزارین.ممنون میشم
پاسخ : اسمش:
kiss the rain

این نظر توسط amir در تاریخ 1392/09/17 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

شکلک ahangatun kame jadid bezarid

این نظر توسط roya در تاریخ 1392/05/30 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ بسیار زیبایی دارید ممنون کارتون درسته. اگه میشه چندتا آهنگ برای میکس فیلم عروسی بذارید خارجی یا ترکیه ممنون
شکلکشکلک

این نظر توسط kozei در تاریخ 1392/05/22 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی خوشم امد ازاهنگ مجنون و لیلی لطفا اهنگ های غمگین بیشتر بزارید

این نظر توسط محمدطاها در تاریخ 1392/03/16 و 13:45 دقیقه ارسال شده است

chera in linka baz nemishe?شکلک
پاسخ : مشکلی نداره!

این نظر توسط romina در تاریخ 1392/03/15 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه اس ام اس های عاشقانه بزاری خیلی توپ باشه
پاسخ : چشم!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 400
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 737
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,114
  • بازدید ماه : 8,018
  • بازدید سال : 83,870
  • بازدید کلی : 130,653,722
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید