loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 40985 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (6)
من نیست
یاد فرقی نکرده
خود خودشه ! فقط اونی که داره باهاش قدم میزنه من نیستم
 
ادامه جملات...
عجیب ترین حس
چقد سخته بخوای بی تفاوت از کنار کسی رد شی که ؛
عجیب ترین حس دنیا رو باهاش تجربه کردی ...

eshgh

ار بزن...

خاطرات کسی که تورا"دور"زده
حالم خوب است اما گذشته ام درد دارد
غمگینم
 

جملات و شاید دلنوشته های عاشقانه همراه عکس

غمگینم.....
مثل عکسی در اعلامیه
تــــــــــــــــرحیم...!!
که
لبخندش دیگران را میگریاند....!!
درد دل
اگر زندگيست چرا ميميريم؟
اگر مرگ است چرا زندگي ميكنيم؟
اگر شاديست چرا غمگينيم؟
اگر غم است چرا شاديم؟
اگر گريه است چرا ميخنديم؟
اگر خنده است چرا گريه ميكنيم؟اگر نرسيدن است چرا عاشقيم؟
و بالاخره اگر عشق است چرا نميرسيم؟؟؟؟
راستي واقعا زندگي چيست؟؟؟؟؟
 
يوسف در چاه افتاد
و تو در دل ِ من ،
 
او عزيز ِ مصر شد
و تو ، عزيز ِ دل ِ من
 
حکایت بوسه
دستانت حکایت زندگی ست..
حکایت لحظه های ناب بی باز گشت!
حکایت غرق شدن در آغوشی گرم!
حکایت عاشقانه های یواشکی!
حکایت بوسه های بعد از ظهر تابستون!
حکایت زندگی...
boy
یادت می یاد چی شد که من یکدفعه عاشقت شدم
بدون اینکه بذاری سوار قایقت شدم
یادت می یاد نگات پر از شکایت و فاصله بود...
اما بجاش نگاه من صبور و پر حوصله بود...
یادت می یاد وقتی که من گفتم چقدر دوستت دارم
گفتی ببین من فرصت این قصه ها را ندارم
یادت می یاد با این جواب خسته شدم از زندگی
تو رفتی و من موندم و یک دنیا غرق تشنگی
یادت می یاد به چشم تو فقط یه دیوونه بودم
یا مثل یک مرغ غریب دنبال یک دونه بودم.
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کارادای در تاریخ 1394/04/11 و 5:43 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی بود مرسی

این نظر توسط رومینا در تاریخ 1393/09/22 و 8:50 دقیقه ارسال شده است

وبت باحاله به منم سر بزن

این نظر توسط mohana در تاریخ 1393/04/29 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

سلام.سايته باحالي دارين.به منم سر بزنيد...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون

این نظر توسط a*z در تاریخ 1393/04/03 و 16:55 دقیقه ارسال شده است

سایت بسیار خوبی هست به ماهم سربزن عزیزم

این نظر توسط a*z در تاریخ 1393/04/03 و 16:31 دقیقه ارسال شده است

وب خوبی داری به منم سربزن

این نظر توسط تمنا در تاریخ 1392/11/15 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

سایت خوبی دارین..شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 316
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 848
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,717
  • بازدید ماه : 9,621
  • بازدید سال : 85,473
  • بازدید کلی : 130,655,325
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید