loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 78374 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (12)

رمان بسیار زیبا و عاشقانه پرتگاه عشق برای موبایل

این رمان مناسب برای موبایل های جاوا و آندرروید می باشد.

رمان بسیار زیبا و عاشقانه پرتگاه عشق برای موبایل

خلاصه داستان رمان :
داستان از اونجایی شروع میشه که مردی طی یک تصادف کارش به بیمارستان می کشه و در اونجا از پزشکی به نام دکتر شریف می خواد که مواظب دخترش باشه..
و بعد از فوت مرد پسر مجبور میشه دختر رو ببره خونه خودش و از اونجا داستان لجبازی این ۲ نفر شروع میشه.
 
 
دانلود:
 
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مانلی در تاریخ 1392/06/11 و 16:53 دقیقه ارسال شده است

من تقریبا نصف این رمانو خوندم اما به نظرم اصلاقلمه جالبی نداره این روزا انقد قلمای قوی هست که این سبک نوشتن یکم بچه گانه شده البته خب نظر یک چیزه شخصیه و نویسنده هم در هر حال زحمت خودشو کشیده بهش خسته نباشید میگم

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/06/04 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

رمان هایی که با فرمت جاوا دانلود می کنم روی گوشیم باز نمیشه چراااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟
پاسخ : زیپ هستند.

این نظر توسط nima در تاریخ 1392/05/29 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبین نیما هستم از شیراز . تنها هستم و دوست دختر ندارم دنبال یه دختر خوبو مهربون برای دوستی پاکو صمیمی هستم اگه کسی مایل به دوستی هست لطفا پیام بده یا زنگ بزنه ممنونم 09364135069شکلک

این نظر توسط اصغر گلزاری در تاریخ 1392/05/28 و 12:56 دقیقه ارسال شده است

منون از زحماتتون من می خوام وبلاگ درست کنم اما حوصله اش را ندارم شبها از کار که میام خسته می شم ، عکس های از بغداد و یه دو تا کتاب دارم تمام می کنم می خواستم پیش فروششون کنم.
پاسخ : درخدمتیم.

این نظر توسط مژی در تاریخ 1392/05/20 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

چرا فرمت اندروید این رمان epbu هستش
چرا APK نیست
رو گوشیم نمیتونم بخونمش
شکلک
پاسخ : با برنامه مخصوص epbu رو باز میکنه. به صورت کتابخونه و خیلی زیبا.
کافیه جستجو کنید برنامه رو برای باز کردن epbu

این نظر توسط مژی در تاریخ 1392/05/20 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

چرا فرمت اندروید این رمان epbu هستش
چرا APK نیست
رو گوشیم نمیتونم بخونمش
شکلک

این نظر توسط سیما در تاریخ 1392/05/20 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

رومان قشنگیه بخونینششکلکشکلکشکلک

این نظر توسط DenDel در تاریخ 1392/05/16 و 0:24 دقیقه ارسال شده است

من رمانایبه سبک پرتگاه عشقو خیلی دوست دارم الانم خلاصه شو دیدم خوهستم دانلود کنم ولی هرچی میزنم یه صفحه ی تبلیغاتی باز میشه. کمک..شکلکشکلک
پاسخ : باید با کامپیوتر دانلود کنید. مشکلی نداره.

این نظر توسط گمشده در تاریخ 1392/05/15 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

اینو من خوندم خیلی قشنگه من تو خوندن رمان مشکل پسندم ولی این خیلی قشنگ بود.رمان سیاوش-دوراهی عشق وهوس والهه ناز(نویسندش شعله یونانی)رو هم خیلی دوس دارم معرکه بودن.

این نظر توسط یه دوست در تاریخ 1392/05/15 و 1:17 دقیقه ارسال شده است

سلام. می خواستم کپی کنم گفتم اول اجازه بگیرم. اجازه هست؟؟؟؟
اگه لطف کنی تو وب خودم جواب بدی ممنون میشمشکلک
پاسخ : با ذکر منبع هیچ مشکلی نداره.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 1,656
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,525
  • بازدید ماه : 10,429
  • بازدید سال : 86,281
  • بازدید کلی : 130,656,133
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید