loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 3380 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (6)
پیشکشِ تحفه ای به نام
سالهای سال
خودم را برای این که تا ریل های قطار همراهیش نکردم سرزنش کردم
بعد از رفتنش تمام ساعاتم را در راه اهن گذراندم
می گفتم اگر در سیاهی گم شده باشد...
نکند در تاریکی محض چشم به راه فانوسی در دستان من است...
در خیالاتم پرسه میزدم تا این که دیدمش...
آری من او را بر زیر خورشید تابان به همراه همان کسی که برایش پیشه من دم از وفا و دوستی میزد دیدمش...
خدارا شکر که در این مدت او محتاج فانوس شکسته ی قلبه من نبوده ...
لاو
من سیاه و تو سفید...
درست همان جوری که تو همیشه می گفتی ...
هر چند که بلعکس بود اما...
مهم این است که...
حالا می فهمم میان سفیدی تاسیاهی هزاران خاکستریست...
شاید برای همین است که میان من وتو هزاران آدمیست...
girl
امروز پس از سال های سال که بر روی این زمین قدم بر می دارم فهمیدم که هستم...
وجود دارم ...
چرا که نابینای محله از من کمک خواست...
 
 
کاش کابوسِ جهـان را
 
به رویاهای شیرینِ شبانه بدل میکردیم.
 
جایی که،
 
"سلام" اولِ الفبــای سخن باشد،
 
وَ بوسه به دنبالِ مجوز نپـرد از لب ها.
 
جایی که،
 
سینه ها زمینِ جوانه های گرمِ آغوش شود،
 
وَ پیشه ی مردمـش همه عاشقـــی.
 
جایی که،
 
گرهِ دست ها همیشـه باز باشد،
 
برای پیشکشِ تحفه ای به نام "دوستی".
 
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط طلوع در تاریخ 1392/05/12 و 22:16 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود خیلیییییییییی شکلکشکلک

این نظر توسط SENSE در تاریخ 1392/05/11 و 17:42 دقیقه ارسال شده است

عالی عالی عالی عالی بودشکلک

این نظر توسط هستی در تاریخ 1392/05/10 و 16:04 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی سایتتون رو دوست داشتم.یکی از طرفدارای همیشگیتون شدم ولی یه چیزی چرا نمیذارین مطلبای قشنگ رو کپی کنیم؟شکلکشکلکآخه این مطلبارو که خودتون نمی نویسین بلاخره هرکسی از یه جایی کپی میکنه دیگهشکلک
پاسخ : باید منبع رو ذکر کنید.

این نظر توسط مجید در تاریخ 1392/05/09 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

سلام عالی بود دمتون گرم ممنونشکلکشکلک

این نظر توسط abolfazl در تاریخ 1392/05/09 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز واقعا وب زیبا و پر محتوای داری اگه مایل به تبادل لینک هستی ابتدا ما رو با عنوان بانک عکس ایرانیان لینک کن بعد به ما خبر بده تا لینک شما رو به وبلاگمون اضافه کنیم یا خودت میتونی از قسمت تبادل لینک هوشمند لینکت رو اضافه کنی .. موفق باشی
اینم ادرس وبلاگ .www.pixpix.rozblog.com

این نظر توسط تینا در تاریخ 1392/05/09 و 10:58 دقیقه ارسال شده است

سلاممممممم عالی بوووووووووووووووووودشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 297
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 659
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,528
  • بازدید ماه : 9,432
  • بازدید سال : 85,284
  • بازدید کلی : 130,655,136
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید