loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 13557 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (12)

تصویر عاشقانه دختر تنهایی خیانت

تک تصویر عاشقانه و با کیفیت از دختر عاشق خیانت

این تصویر با کیفیت بالا و مناسب برای زمینه کامپیوتر میباشد(ولی شما نذارید)

برای دیدن عکس با کیفیت بالا به ادامه مطلب مراجعه کنید..

عکس با کیفیت بالا :
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آیناز در تاریخ 1393/12/25 و 19:02 دقیقه ارسال شده است

چه زود ولم کردی مگه خودت نبودی که عاشقم کردی چرا چرا چرا میخای من تنها عذاب بکشم چرا میخای من تنها باشم مگه خودت نبودی با نگاهات منو دیوونه کردی منو عاشقم کردی چرا خوب حالا ترکم میکنی ای کاش جواب این چرا هارو میدونستم .
خدایااااااااااااااااااااااااااااااااا چرا میزاری بره مگه من همیشه ازت کمک نمی خاستم حالا مطمین شدم تو هم با من قهری حالا مطمین شدم تو دنیا جز خودم کسی رو ندارم یه دل شکسته که هیشکی نمی تونه درستش کنه ..خدایا مگه گناه کرده بودم عاشق شده بودم چرا من از عشق هم شکست خوردم هیشکی نمی تونه جاتو در قلبم بگیره امیر من

این نظر توسط عاشق در تاریخ 1393/04/09 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

خیلی نازم ولی من اینا رو می بینم گریه ام می گیره

این نظر توسط NAFAS در تاریخ 1393/03/06 و 22:26 دقیقه ارسال شده است

خیانت را مدرسه یادمان داد وقتی معلم میگفت جای خالی را پرکنید....شکلکشکلک

این نظر توسط love در تاریخ 1392/08/27 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

از فرهاد پرسیدم شیرین چه طور است.
:
:
:گفت اهسته تر لیلی با من است.!!!

این نظر توسط royam در تاریخ 1392/08/12 و 11:58 دقیقه ارسال شده است

اخییییییییییی من تازه داشتم فراموش میکردم خیانت عشقمو که از جون واسش مایه میزاشتم شکلک

این نظر توسط mazaher در تاریخ 1392/08/12 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

__________$$$$$$$$ امیدوارم $$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$_♥_$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$♥ آسمانت بی غبار ♥ $$__$$$$
_________$$$$$$♥ سهم چشمانت بهار ♥$___$$$
__________$$$$$♥ قلبت از هر غصه دور ♥$__$$$
____________$$$$♥ بزم عشقت پر سرور ♥$$$
_______________♥ بخت و تقدیرت قشنگ ♥$
_________________♥ عمر شیرینت بلند ♥
____________________$$♥♥♥$$$$
______________________$♥♥$
_______________________♥

عالیه موفق باشی منتتظر نظر شما هم هستم
lovelorn1993.limooblog.comشکلک

این نظر توسط sara rad در تاریخ 1392/08/07 و 21:17 دقیقه ارسال شده است

بدجور از خیانت متنفرم کسی ک هیچی نباشه بیادو برههههههههههههه!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط reyhane در تاریخ 1392/08/07 و 16:46 دقیقه ارسال شده است

خوبه گلم... وب منم بیای خوشحال میشم

این نظر توسط سمیه در تاریخ 1392/08/07 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

هیچ کس ژرفای دردم را نمی داند جز نگاه گرم تو"...هیچ کس تنهاییم را نمی فهمد جز خودت اغوشت حالا برای من مقدسترین جای نیازم است وقتی نیستی وقتی حتی سنگ صبورم می شوی بی انکه بدانی چقدر در حسرت توام بی انکه بدانی من دوستت دارم بی انکه بدانی دارم به پای تو"...می سوزم اما می سازم می دانم دیگر بر نمی گردی"...خواهش می کنم برگرد به جایی که همیشه بودی در کنار من...در بیابانی قدم می زنم که مدام نیش مارها مرا به مرگ می خواند من نمی خواهم بمیرم خدایا؟ مرا در یاب نگذار در قلبی که تو"...حکومت می کنی نامحرمی پا بگذارد که برای زندگی بالاجبار باید دوستش داشته باشم عشقم را از من گرفتی ارامشم را از من گرفتی سلامتی ام را از من گرفتی و حالا جانم را می خواهی...شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سمیه در تاریخ 1392/08/07 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

دنیای من بی تو"...از زندگی سیر نمی شود بی تو"...من یک مرده متحرکم" دلمرده ام اما با تو"...تنها ارام می گیرم" این ارامش را از من نگیر نگو دلگیرم با من باش تا باشم" عاشقی را زندگی کن جای خالی ات را هیچ کس نمی تواند برایم پر کند ببین که پروانه دلم چطور دور شمع عشقت می چرخد تو"...تا همیشه برای من تکی" نگذار دلتنگی غربت تو"...را تنها کند چرا که من با اینکه در دیار خودم هستم اما دلم پیش توست وبه دلداری ات نیاز دارم این قلب ماست که در کنار هم است بیا قدر دلمان را بدانیم اگرچه این دل دیگه واسم دل نمیشه دلدارم باش تا سنگ صبورت باشم اگر چه دیگر حنای من برایت رنگ ندارد اما من دلتنگت هستم ای کاش هرگز جواب سلام مرا نمی دادی و اجازه می دادی که برایت بمیرم ای کاش دستم می شکست و برایت نامه نمی دادم ای کاش کور بودم و هرگز تو"...را نمی دیدم بگو...باز هم بگو...که مرا می بخشی باور کن دیگر رویم زیاد نخواهد شد "بگو که هنوزم دوستم داری شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 322
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,191
  • بازدید ماه : 9,095
  • بازدید سال : 84,947
  • بازدید کلی : 130,654,799
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید