loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 2249 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (8)

شکرنامه 98 لاوی!!!!...

شکر نامه 98 لاوی

سلام  ، خسته نباشید. این گذاشتن شکرنامه توی وبلاگ واقعا کار خوبیه! خودم خیلی راضیم از کار خودم!. اگر همه مون زندگی رو از این جور زوایا ببینیم خیلی راحت تر و با آرامش فوق العاده بیشتری زندگی خواهیم کرد. امروز هم دوباره با سری دوم شکرنامه از طرف وبلاگ باقرنت اومدم تا زاویه‌ی جدید رو برای شکرگزاری این خدای بزرگ و واقعا مهربان باز کنم و باهم دیگه روحمونو جلا بدیم! بیشتر از این وقتتونو نمی گیرم:

خدا را شکر که تمام شب صدای خرخر شوهرم را می شنوم . این یعنی او زنده و سالم در کنار من خوابیده است.
خدا را شکر که دختر نوجوانم همیشه از شستن ظرفها شاکی است.این یعنی او در خانه است و در خیابانها پرسه نمی زند.
خدا را شکر که مالیات می پردازم این یعنی شغل و در آمدی دارم و بیکار نیستم. ..

خدا را شکر که لباسهایم کمی برایم تنگ شده اند. این یعنی غذای کافی برای خوردن دارم.
خدا را شکر که در پایان روز از خستگی از پا می افتم.این یعنی توان سخت کار کردن را دارم.
خدا را شکر که باید زمین را بشویم و پنجره ها را تمیز کنم.این یعنی من خانه ای دارم.
خدا را شکر که در جائی دور جای پارک پیدا کردم.این یعنی هم توان راه رفتن دارم و هم اتومبیلی برای سوار شدن.
خدا را شکر که سرو صدای همسایه ها را می شنوم. این یعنی من توانائی شنیدن دارم.
خدا را شکر که این همه شستنی و اتو کردنی دارم. این یعنی من لباس برای پوشیدن دارم.
خدا را شکر که هر روز صبح باید با زنگ ساعت بیدار شوم. این یعنی من هنوز زنده ام.
خدا را شکر که گاهی اوقات بیمار می شوم. این یعنی بیاد آورم که اغلب اوقات سالم هستم.
خدا را شکر که خرید هدایای سال نو جیبم را خالی می کند. این یعنی عزیزانی دارم که می توانم برایشان هدیه بخرم. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گلنوش در تاریخ 1393/11/26 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

سلام وبت قشنگه دوست داشتم ...ممنون نطر دادی وبم ....شکلکشکلک

این نظر توسط ساینا در تاریخ 1393/04/13 و 8:02 دقیقه ارسال شده است

واقعا وبت عالیهههههههههشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط sima در تاریخ 1392/10/09 و 9:41 دقیقه ارسال شده است

وبت نایسههههه
به منم سری بزنشکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/10/07 و 13:58 دقیقه ارسال شده است

کداهنگتونوبراچی نمیزارین؟میخوایین تک باشه؟
پاسخ : گذاشتیم !

این نظر توسط ؟؟؟؟؟ در تاریخ 1392/09/24 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

سللام وب سایتتون خیلی زیباست

این نظر توسط ؟؟؟؟؟ در تاریخ 1392/09/24 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

سللام وب سایتتون خیلی زیباست

این نظر توسط nouna در تاریخ 1392/04/16 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

واقعا خداروشکرشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mehrnaz در تاریخ 1392/04/11 و 8:28 دقیقه ارسال شده است

مرسی .اگه هممون دنیارو با این دید ببینیم زندگی بهشت میشهشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 296
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 652
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,521
  • بازدید ماه : 9,425
  • بازدید سال : 85,277
  • بازدید کلی : 130,655,129
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید