loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
doorsa بازدید : 2767 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (5)

تنها تنها شدم

تنها تنها شدم .

تنها در زمين هاي پر از خوار تنهام گذشتي و تنهايم گذاشتند تنهايي ميروم وتنها يي كوه ها را طي ميكنم با تنهايي دوست شدم آري تنهايي دوست خوبيست چون از من جدا نمي شود توي شلوغي ها با تنهايي. 

توي تنهايي با تنهايي مي مانم بهار است و مي خواهم بذر غم هايم را بكارم تنها كه ميشوم در خط ها ي موازي فرو ميروم تنها كه ميشوم در جا مانده هاي نوشته هاي صفحه ي قبل گم شده بر روي صفحه ي نو كه باقي مانده ميبينم و در فكر فرو ميروم و دوباره مينويسم آنها را.

تنها كه ميشوم گريه ميكنم و به چراغ ها نگاه ميكنم و در پر تو هاي نور فرو ميروم كه چقدر بلند تر ميشوند تنها كه ميشوم به خورشيد نگاه ميكنم و چندي بعد در سبز شدن اطراف فرو ميروم تنها كه ميشوم در نفس هاي خواننده فرو ميروم تنها كه ميشوم در حركت إبرها فرو ميروم شده ام مانند (و) خواهر كه هيچ كس مرا نمي خواند آري من دارك مي نويسم چون زندگي مانند نوشته هايم سياه است

آري من تنها كه ميشوم به خود مي بالم كه در پانزده سالگي در بالغي بازي ميكنم و با قلم ،كلمات رابه خواب مصنوعي مي برم و آنان را هر جور كه بخواهم مينويسم و داستان ميسازم و لقب ها را فراموش ميكنم و لقب مي سازم پول را فراموش ميكنم و صدقه ميگذارم آري حرف را فراموش ميكنم و نوشته مي سازم

برچسب ها من , تنهایی , بدون تو , تنها ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saman 78 در تاریخ 1393/10/22 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

اشنا شد ... دوست شد...مهر شد...گرم شد...عشق شد ... یار شد.. تارشد... بدشد ..

ردشد....سرد شد...غم شد....بغض شد...اشک شد...اه شد...دورشد...گم شد....

تمام شد. تمام شد

این نظر توسط Mohaddese در تاریخ 1393/01/24 و 20:35 دقیقه ارسال شده است

اینم نظر بابامه،امروز بیکار بوده نشسته متنارو خونده
بی وفا ،رسم وفا از غم نیاموزی چرا؟ غم با همه بی مهریش هرشب به ما سر میزند

این نظر توسط میـــــــــ س ــه در تاریخ 1393/01/23 و 10:52 دقیقه ارسال شده است

حتی رفتنت هم برای من بهاری بود شاید نشه همیشه بهاری بود اما تو تا همیشه بهارم هستیشکلک

این نظر توسط میـــــــــ س ــه در تاریخ 1393/01/22 و 22:43 دقیقه ارسال شده است

برو و به همه بگو که به اندازه کافی تحقیر شدم دیگر از اعتمادم برای خرد کردنم سواستفاده نکنید برو به همه بگو که حاضر بودم به خاطرت بمیرم اما دست غریبه ها نیفتم میری برو اما ای کاش می دانستی بی تو\"...چه ها که نکشیدم برو به همه بگو که چیری برای زندگی با دیگری نمانده برو به همه بگو که زندگی ام به اندازه کافی از هم پاشیده بیشتر از این دیگر جا ندارم برو...بروشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط میـــــــــ س ــه در تاریخ 1393/01/22 و 17:42 دقیقه ارسال شده است

از بها تا بهانه شباهت زیادی است اما فقط یک نفر تاوان می دهد این تو بمیری از ان تو بمیریها نیست از حالا ارام جانم را در قلب شکسته ام می جویم نه در دل سنگ تو\" ..رفتی و هم قلب مرا و با ان کمرم را شکستی و من بیشتر از همیشه دوستت دارم ..بی تو\"...احساس توخالی بودن می کنم عاشق شدن جرم نیست که مرا محکوم به جدایی کردی نه چیزی که بین ما بود بازی بود و نه من بازیچه ای کاش میدانستم لحظه رفتن روی قلب خودت پا گذاشتی یا روی قلب من..اینجا دیگر جای ما نیست میدانم که میدونی که بی تو\"...درد میکشم از زخم زبانهای مردم حتی اگر با قلب شکسته ام تو\"...بیشتر از این نمانی میدانم که می مونم دل شکسته باشه بهتره تا اینکه پر از تنفر باشه من دنیای پر از رنج و عذاب را خوب شناخته بودم اما ارزو می کنم دوباره برگردی ای همه سرزمینم دوباره در نگاه یخ زده ام عشق را بخوان برای من همین واسه یک عمر بسه اما دوست دارم...\"قرار ما اون دنیا سر پل صراطشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 777
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,154
  • بازدید ماه : 8,058
  • بازدید سال : 83,910
  • بازدید کلی : 130,653,762
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید