loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
saeed n2 بازدید : 15465 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (7)

دانلود رمان اسطوره

 

دانلود رمان اسطوره

 

نام رمان : اسطوره

نویسنده : P*E*G*A*H کاربر انجمن نودهشتیا

حجم کتاب (مگابایت) : 0.6 (پرنیان)

ساخته شده با نرم افزار : پرنیان

تعداد صفحات : 994

خلاصه داستان :

دیدی که سخت نیست … تنها بدون من؟
دیدی که صبح می شود … شبها بدون من؟
این نبض زندگی … بی وقفه می زند …!
فرقی نمی کند … با من … بدون من …!
دیروز گرچه سخت … امروز هم گذشت …!
طوری نمی شود … فردا بدون من …!

 

 

 

دانلود کتاب 1 برای موبایل (نسخه پرنیان)

 

دانلود کتاب 2 برای موبایل (نسخه پرنیان)

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط faezeh در تاریخ 1393/12/20 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

سلام من اومدم اینجا درخواست نویسندگی بدم چنتا رمان دارم که دوست دارم اینجا بزارمشون چون اینجا رو خیلی دوست دارم رمانای زیادی خوندم و البته خسته شدم میخوام رمان خودم بذارم ممنون میشم قبولم کنن

این نظر توسط فاطی در تاریخ 1393/12/14 و 17:40 دقیقه ارسال شده است

تا حالا رمان به این قشنگی نخونده بودم فقط میتونم بگم خیلییییییییییییی قشنگ بود

این نظر توسط saba در تاریخ 1393/08/13 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

عالییییییییییییییییییییی بود...یکی از بهترین رمانایی بود که خوندمشکلکشکلک

این نظر توسط متیییییییییییییییییین در تاریخ 1393/07/07 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

فقط میتونم بگم دومی نداره این رمانشکلکشکلکحتما بخونیدش.رمان زیتونم قشنگه ها

این نظر توسط رومینا در تاریخ 1393/04/12 و 16:50 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی این کتابو دوستداشتم وتو سایت شما پیدا کردم خیلی ازتون ممنونم که ااین رمانه زیبارو اینجا در اختیار ماها گذاشتید

ببخشید ولی به وبسایتم یا بهتره بگم وبلاگم سربزنید چون فقط صرف خنده است و نظر هم بدید ممنون همه تن خدافظشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط taraneh در تاریخ 1393/03/27 و 13:02 دقیقه ارسال شده است

این کتاب عالیه حتماً بخونیدش

این نظر توسط مهدیه در تاریخ 1393/03/26 و 9:21 دقیقه ارسال شده است

میخوام رمانمو اینجا بذارم چیکارکنم؟

www.ahdnm2.blogfa.com
پاسخ : از قسمت تماس با مای سایت بگین


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 902
  • بازدید ماه : 3,159
  • بازدید سال : 79,011
  • بازدید کلی : 130,648,863
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید