loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 40202 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (12)
دانلود رمان ترسناک کابوس های شبانه برای موبایل و کامپیوتر
رمان ترسناک کابوس های شبانه
مردانگی ات را جایی به اثبات برسان …
کابوس های من
غیرتت را زیر سوال خواهد برد !!
سراسیمه وارد خانه شدم …چشمهایم به خون نشسته بود ،سکوت عجیبی در فضا سنگینی میکرد ، فریاد زدم :
- میترا ؟ میترا ؟
هیچ صدایی نمیآمد ..خودم را به اشپزخانه رساندم ….باز هم خبری نبود …قصد خروج داشتم که چشمم به چاقوی روی اپن افتاد ….سریع آن را برداشتم …و خودم را به اتاق خواب رساندم ….صدای زمزمه ای به گوش میرسید و در نیمه باز بود …کمی نزدیک تر شدم …از لای در ، دیدم که میترا ، با خونسردی تمام ، رو به روی میز ارایش نشسته و موهای افشانش را ، شانه میکند ، آنهم با اوازی بر لب !
وارد اتاق شدم و در را محکم بستم ….میترا از جایش پرید، دستش را روی قفسه سینه گذاشت :
- تویی مبین ؟ ترسوندیم !
بی هیچ کلامی نگاهش میکردم …به صورت بی فروغش ،چشم دوخته بودم …لباس خواب سفیدی بر تن داشت ، موهای قهوه ای رنگش را دور شانه هایش رها کرده بود ….چشمهای میشی اش ، روی دستم ثابت ماند …..چاقو را که دید ، رنگ هم از رخسارش رفت ….مانند گچ سفید شد :
- مُ….بین ؟
ناباورانه ، نگاهم میکرد و همین طور عقب عقب رفت ، نزدیکش شدم :
- چی ….چی ش…ده ؟
دیگر مهلت ندادم ، خونش حلال بود ، به طرفش حمله ور شدم ….او را محکم روی تخت انداختم ، روی قفسه سینه اش نشستم و چاقو را بالا بردم ….میترا مرتب جیغ میکشید ، آنقدر به او ضربه زدم که دیگر صدای ناله هایش خاموش شد 
 
 
دانلود رایگان رمان در ادامه مطلب . . .
 
 
برای دانلود رمان روی لینک های زیر کلیک کنید:
 

دانلود رمان برای آندروید و کامپیوتر pdf

Kabooshaie Shabane98love.ir.pdf

دانلود رمان برای جاوا

Kabooshaie Shabane - java.jar

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شیدا در تاریخ 1394/06/15 و 17:18 دقیقه ارسال شده است

من عاشق رمان های ترسناکم لطفا معرفی کنین

این نظر توسط بهار در تاریخ 1394/04/10 و 18:59 دقیقه ارسال شده است

تا حالا رمانی به ترسناکی هیچ کسان نخوندم

این نظر توسط kiana در تاریخ 1394/01/16 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون بابت رمان قشنگی که گذاشتی فقط بی زحمت رمان های ترسناک هم بزار دانلود میکنم

این نظر توسط alireza در تاریخ 1393/11/02 و 0:34 دقیقه ارسال شده است

best

این نظر توسط Helya در تاریخ 1393/07/02 و 21:28 دقیقه ارسال شده است

سلام من تبلت HUAWEI دارم اندرویده پی دی افم باز میکنه اما وقتی این رمانو دانلود کردم میگه فایل باز نمیشود ترووو خدا بیاین وبلاگم بهم بگین چون من همین ی تیکشم ک خوندم عاشقش شدم حالا نمیدونم چیکار کنم؟وبم:http://helyafmm.blogfa.com
پاسخ : نسخه adobe reader رو آپدیت کنید

این نظر توسط elham در تاریخ 1393/07/01 و 11:41 دقیقه ارسال شده است

salam kh khoob bod vali naghsh hoda to roman ezafe bod.شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Kaveh در تاریخ 1393/06/17 و 14:26 دقیقه ارسال شده است

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف ارزش يكبار خوندنم نداره حيف به اين عمر با ارزشم كه واسه اين گذاشتم ....همش رو حدث زدم اخه اسن چيجوريشه .....بعد جالبش اينه ترسناك هم خطابش كردن ....بد بود...شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط دی دی در تاریخ 1393/06/12 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

قشنگ بود . مرسی

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/05/29 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط پریسا در تاریخ 1393/05/15 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون از توجهتون.... ولی خب من موبایلم اندرویدی هست منتها این فایلی که الان گذاشتین حتی رو سیستم هم من باید حتما برنامه ی adobe reader رو انتخاب کنم تا بالا بیاد یعنی چه جوری بگم یه جورایی انگار مستقیما pdf نیست یعنی وقتی دانلودش کردم کلا شکل آیکونش شبیه فایل های پی دی افی که تا به حال دانلود کردم نبود نمیدونم منظورم رو متوجه میشید یا نه
با اینحال بازم ممنونشکلک
پاسخ : خواهش میکنم. شما حتما برنامه adobe reader رو روی موبایلتون نصب کنید. کاربردی هست. واسه سیستم هم فرمتش pdf هست و نباید مشکلی باشه. اگه مرورگرتون گوگل کروم هست بعد از دانلود فایل رو بکشید و توی مرورگر رها کنید تا براتون باز کنه.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 319
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 584
  • باردید دیروز : 375
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 584
  • بازدید ماه : 584
  • بازدید سال : 87,316
  • بازدید کلی : 130,657,168
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید