loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
hosseinlove0913 بازدید : 6136 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (10)

سلام من ی داستان عاشقانه ی کوتاه نوشتم ک مورد پسند هر کسی خوند قرار گرفت

دانلود داستان عاشقانه عشق یک طرفه

اسم=عشق یک طرفه

حجم=سه مگ

خلاصه =

سامان و هدیه دوست پسر دوست دخترن و به نظر میاد همو خیلی دوست دارن و خاطره های خوشی رو سپری میکنن ولی

برای هدیه بیشتر از سامان پول اهمیت داشته سامانم ب این خاطر حاظر میشه .............. دیگ بقیشو دانلود کنین بخونین

 

دانلود داستان عشق یک طرفه با لینک مستقیم در ادامه مطلب  . . . 

 

دانلود داستان با لینک مستقیم:(pdf)

eshgh-yek-tarafe-98love.ir.pdf

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد حسین عادلپور در تاریخ 1393/12/23 و 6:34 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان نویسنده داستان هستم
ببخشید اگ داستانم کوتاهه واسه عبد ب داستان توپ قرار بود بدم بیرون ولی تا الان وقت نکردم برن سرش متاسفانه ولی بارم سعیمو میکنم دوستتون دارم
راستی من حسینم نه امیر اون دوستی ک گفته امیر حسین قصد حرص دادن منو داشته ههه خوش باشین دوستتوت دارم

این نظر توسط پناه در تاریخ 1393/12/14 و 11:21 دقیقه ارسال شده است

وای چرادانلودنمیشه؟
راستی اقاامیربه خاطرهستی روخوندم
موضوعش جالب بود اما خیلی کم بود
امبدوارم که بازم واسمون رمان های بیشتری بنویسی
دوستدارت
پنــــــــــــــــــــــــــــاهشکلکشکلک
پاسخ : https://rozup.ir/up/mamadzar/Documents/eshgh-yek-tarafe-98love.ir.pdf

این نظر توسط محمد حسین عادلپور در تاریخ 1393/11/24 و 20:36 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزان یه داستان دیگ به اسم فقط به خاطر هستی گذاشتم داخل قسمت داستان های عاشقانه میتونین ببینین
عشقین

این نظر توسط محمد حسین عادلپور در تاریخ 1393/11/24 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

جواب فاطمه وشراره
سلام شراره منظورت رو واضح بگو
سلام فاطمه باز یادت رفت من محم حسینمممم و این ک این ای دی لاین جدیدمه منتظرتم
*****
راستی امتحانامو ترکوندم معلدم 19/14امید وارم پیاممو ببینی
و بازم خوشحالم ک دوس داشتین داستانو راستش من سیستم ندارم و اومدنم مشکله اما سعی میکنم ب عشق شما هفته ی دیگ بیام و داستان جدیدی بزارم دوستتون دارم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


این نظر توسط sharare در تاریخ 1393/10/19 و 23:45 دقیقه ارسال شده است

میشه یکی ازطرف من به عشقم یه اس بزنه تامارو به همدیگه برسونه؟؟؟؟من دارم بدونه عشقم میمیرم
خواهش میکنم ازتونشکلکشکلک

این نظر توسط andria در تاریخ 1393/10/07 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

سلام حال شما؟ نمیدونم میشناسیم یا نه؟ یاهنوز منو یادت هست یا نه ؟ولی بدون

واقعا مجبور شدم ک برم>لاینمم حذف کردم کامل.امیدوارم امتحان هاتو با موفقیت

پشت سر بگذاری.میدونم اگ بگم جوابمو بده بی شرمیه اما لطفا جوابمو بده

خواهششششششششششششششششششششششششششششش

(از طرف فاطمه به امیر حسین )

این نظر توسط عسلی در تاریخ 1393/09/22 و 1:12 دقیقه ارسال شده است

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بووووووووووووووووودفوق العاده

این نظر توسط محمد حسین عادلپور در تاریخ 1393/06/27 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

خوشحالم ک دوست داشتین

این نظر توسط Mina در تاریخ 1393/06/11 و 15:23 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط میـــــــــ س ــه در تاریخ 1393/06/04 و 9:13 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 344
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 1,630
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,499
  • بازدید ماه : 10,403
  • بازدید سال : 86,255
  • بازدید کلی : 130,656,107
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید