loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 10213 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (8)

شعر عاشقانه کوتاه دست های تو

دست های تو
 
تمام دنیای من است
 
و من همین حالا
 
تمام دنیا را توی دست هایم دارم
 
من دیگر هرگز
 
دلتنگ اشک هایم نخواهم شد
 
تو مثل باد
 
تمام قاصدک هایم را
 
که به شاخه درخت گیر کرده بود
 
رها کردی...
شعر از: سیده منور ثامنی
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرشیا در تاریخ 1393/06/08 و 13:46 دقیقه ارسال شده است

سلام
وب زیبایی داری
به وب من هم سری بزن
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
ممنونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[گل]

این نظر توسط SAHAR در تاریخ 1393/06/05 و 12:43 دقیقه ارسال شده است


آدم هـایِ خـوب از یـاد نمـیـرن !
از دل نمـیـرن !
از ذهـن نـمیـرن !
ولـی زودتـر از ایـنـ که فـکـرش رو بـکـنـی از پـیـشـت مـیـرن !
شکلک

این نظر توسط مـــــازیـــــار در تاریخ 1393/06/05 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

میخوام خونه ی که توی دلم ساختی رو ویروون کنم ..

میخوام این فکر تورو از تو سرم بیرون کنم

....



چی خیال کردی منو ول کردی به دست باد...

این نظر توسط دانلود اهنگ جدید در تاریخ 1393/06/04 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

دست های تو

تمام دنیای من است(پدر)شکلک

این نظر توسط hb در تاریخ 1393/06/04 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

با سلام. خسته نباشید. این سایت در بین سایتهای دیگه تکه. مرسی

این نظر توسط Amir-jazzabonline در تاریخ 1393/06/04 و 14:36 دقیقه ارسال شده است

نویسنده سایت امیر جذاب آنلاین میگه :

لحظاتم با تو ناب تر از همراهی مهتاب و آفتاب است !

عاشق هستند ، اما طاقت پیش هم بودن را ندارند

ما باهم در کنار هم سردیم ، ولی دور از هم عاشق !

..

این نظر توسط میـــــــــ س ــه در تاریخ 1393/06/04 و 12:24 دقیقه ارسال شده است

شکلک
دست های تو

تمام دنیای من استشکلک

این نظر توسط سایه در تاریخ 1393/06/04 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

تو مثل باد



تمام قاصدک هایم را



که به شاخه درخت گیر کرده بود



رها کردی...

قشنگ بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,286
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 76,008
  • بازدید کلی : 130,645,860
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید