loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 8749 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه بهمن 

پیامک عاشقانه زمستان

 

----------------------

گاه میتوان برای یک دوست چند سطر سکوت به یادگار گذاشت،تا او در خلوت خود هرطور که خواست آن را معنا کند.

 

چاپلین به دخترش نوشت:تا وقتی قلب عریان کسی را ندیدی بدنت را عریان نکن هرگز چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمدگریان نکن قلبت را خالی نگاه دار و اگر روزی خواستی کسی را در قلبیت جای دهی سعی کن فقط یک نفر باشد و به او بگو:تو را کمتر از خدا و بیشتر از خودم دوست دارم زیرا به خدا اعتقاد و به تو نیاز دارم..

 

سلام.میگما:این یارو که اسمش افتاده بالای گوشیت خیلی خرابته...!

 

روی ابریشم چین نبض صدات رو میشه دوخت/

میشه اسم تو رو به شعله گره زدو نسوخت/

میشه ته مونده ی دریا رو به یادت سر کشید/

میشه جز تو حتی آسمون آبی رو ندید

 

 

تو را !تو را آرزو نخواهم کرد،هیچ وقت لحظه ای خواهم پذیرفت که خود بیایی،با دل خود،نه با آرزوی من

 

سخته...نبودن کنار آدمهایی که اگه کنارشون هم باشی دلت براشون تنگ میشه

 

وقتی هستی نیستم وقتی نیستی هستم وقتی هستم نیستی وقتی نیستم هستی ای همه نیست شده هستی من،هستی من نیست میشود وقتی تو نیستی...

 

سلام ای نازنین،باز نامه دادم...نمیره قصه عشقت از یادم...تو که رفتی پریشان شد خیالم همه گفتن که من دیوانه حالم..نمیدونن؟که این دیونه دنبال شفا نیست..که هر چی باشه؟اما بی وفا نیست.

 

آدما زود فراموش میشن......
تقصیر از آدمها نیست... دوست داشتن ها دروغه
 
 
دلم شكسته تر از شیشه های شهر شماست
شكسته باد آن كه دلش این چنین می خواست...
 
 
میان افتابهای همیشه
زیبایی تو لنگریست
نگاهت شکست ستمگریست
وچشمانت با من می گفت 
که فردا
روز دیگریست
 

 

شابلون طراحي ابرو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 376
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 585
  • بازدید ماه : 4,383
  • بازدید سال : 80,235
  • بازدید کلی : 130,650,087
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید