loading...
سایت عاشقانه 98لاو
قوانین

آخرین ارسال های انجمن
98love بازدید : 579 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (1)
مجموعه شعر عاشقانه کوتاه برای همسر
مجموعه شعر عاشقانه کوتاه برای همسر
دلنشین... ای غم دلواپسی ات بر کمرم
من از آنی که تو پنداشته ای خسته ترم
 
عمرِ من کمتر از آن است که باور بکنم
که تو یک روز بخواهی بروی از نظرم
 
راه برگشت کجا؟ لمس کن این فاجعه را
بی تو هر لحظه، پلی می شکند پشتِ سرم
 
باز هم کشته و بازنده ی این جنگ منم
که تو با لشکر چشمانت و... من یک نفرم!!!
 
دل به دریای جنون می دهی و می گذری...
دل به دریای جنون می دهم و می گذرم.
 
آه دیوانه! تو آنسوی جهان هم بروی
من به چشمان تو از پلک تو نزدیک ترم...
#محسن نظری
 
حتی ممکن است
این شالگردن
اصلا خوب از آب در نیاید
و تو را گرم نکند اما
هر رجی که ناشیانه می بافم
قلب مرا گرم می کند
و زندگی مان را .
من این صحنه را
از بچگی دوست داشته ام
زنی که در پاییز
برای مردی در زمستان
شال گردن می بافد .
| #رویا شاه حسین زاده |

ادامه اشعار عاشقانه کوتاه

💤 شهرِ بزرگ است تنم !
غم طرفى
من طرفى...
#مولانا
 
 
💤 مـــــن
رازی را پنهان نکرده ام!
قلبم کتابی است ...
که خواندنش برای تو آسان است.
مـــــن
همواره تاریخ قلبم را می نگارم؛
از روزی که در آن  
به تو عاشق شدم !
#نزار_قبانی
 
 
💤 لبِ مرزی رفتیم
خاک را رود دو قسمت می‌کرد:
این طرف ما بودیم
آن طرف هم آنها
دیده‌بانان سر برجی از دور
ناظر ما بودند.
و من بهت زده ، ناظر گنجشکانی 
که همه
بی‌گذرنامه سفر می‌کردند! 
#عمران_صلاحی
 
 
ترس  از  تاریکی  نیست
هراس  از  تنهایی
مرد  را  به  سوت  زدن
 در  شب  تاریک  مجبور کرده است.
 
 
 
💤دیگر
احتمال بازگشتن تو لطیفه ای ست
که دوستان قدیمی
مرا با آن دست می اندازند
و انقدر در خلأ غیبتت مرده ام
که هیچ زنگ تلفنی مرا
از جا نمی پراند...
#یغماگلرویی
 
💤می خواهی
رژ صورتی بزن
دامن گلدار بپوش
تاب، 
پیراهن 
یا هرچه که دوست داری...
اما
دست به موهایت نزن!
من 
از موهای بلندت
کوتاه نمی آیم
#محسن_حسینخانی
 
 
 
💞☕️💞
بودم به کارگاه جوانی
دوران روزهای جوانی مرا گذشت
در عشق های دلکش و شیرین
(شیرین چو وعده ها)
یا عشق های تلخ کز آنم نبود کام.
فی الجمله گشت دور جوانی مرا تمام.
آمد مرا گذار به پیری
اکنون که رنگ پیری بر سر کشیده ام
فکری است باز در سرم از عشق های تلخ
لیک او نه نام داند از من نه من از او
فرق است در میانه که در غره یا به سلخ
💞☕️💞
#نیما_یوشیج💖
 
 
 
طعمِ شک می دهند
تمشک هایی که از شاخه ى لب هات چیده ام،
به گُمانم دوباره 
سر و گوشت جُنبیده
شاخه ها اُفتاده روی دیوار همسایه
دختری خواسته از تمشک ها خورده
ناخواسته شکمش بالا آمده
ویارش را من باید پس بدهم حالا...
حسّی شبیه خفگی بالا آوردن...!
 
"مريم احمدى"
 
 
گيرم هنوز تشنه حرف توام ولى 
گوشى مگر براى شنيدن گذاشتى؟
#مهدى_فرجى 
 
 
از این تنهایی هزارساله خسته ‌ام
از این که صدای تو را بشنوم , خیال کنم وهم بوده
این که هرچی بخواهم بخرم می گویم حالا نه
صبر می کنم وقتی آمدی
از این اجاق خاموش
این قابلمه ها ، ماهیتابه ها
این شراب که هنوز بازش نکرده ام
گیلاس های خاک گرفته
بشقاب های دلمرده
این فیلم که قرار بود با هم ببینیم
متکایی که سرت را می گذاشتی
خودم که بهانه جو شده
از این انتظار خسته ام
همینجا نشسته ام بر زمین و فکر می کنم
چه خوب که زمین گرد است عشق من
می روی
آنقدر می روی که باز
آنسوی زمین می رسی به من ... !
#عباس_معروفی
 
 
تو آمده ای
و من تازه کلاس اولم!
من را
روی نیمکتی از مژه هایت بنشان!
تا ببینی
در یک پلک بهم زدنت
چگونه با سواد می شوم
دستم را بگیر
و روی تخته ی سیاه گیسوانت بچرخان!
و "مرد آمد" را با من تمرین کن!
"مرد آمد"
"مرد در باران آمد"
"مرد با اسب آمد..."
آنقدر تمرین کن!
تا مرد بماند!
بماند و با تو
الفبای زندگی را یاد بگیرد
محسن حسینخانی
 
💞☕️💞
من میتوانم
جای سیگار , نقاشی بکشم
با دوغ مست کنم
با وسایل خانه تمام شب را تانگو برقصم
و به جای تو
بالشتک دوران کودکی ام را در آغوش بگیرم
تو برای فراموش کردن کسی که بی نظیر
دوستت داشت
چه خواهی کرد؟
💞☕️💞
#رسول_ادهمی💖
 
 
بله آنگونه مست بودم
که از تمام دنیا ، تنها
             دلم هوای تـــو را کرده بود .
می گفتم :
این عجیب است
            اینقدر ناگهانی دل بستن !
از من که بی تعارف ،
دیریست زین خیل ورشکسته
            کسی را در خور دل نهادن پیدا نکرده ام ...
#حسین_منزوی

 

آن سوی روزهای دوری و تنهایی
با بوسیدن لبان تـــو احساس می کنم ...
نامه ای عاشقانه را
            در صندوق پست قرمزی انداخته ام
#نزار_قبانی
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1394/11/20 و 15:09 دقیقه ارسال شده است

این پست بسیار عالی یود.....
گلچینی از زیباترین شعرها ...

(شهر بزرگ است تنم غم طرفی من طرفی
یک طرفی آبم از او یک طرفی نارم از او)
ممنونم واقعا...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

98love.ir بزرگ ترین سایت عاشقانه مطالب عاشقانه,تصاویر عاشقانه,دل نوشته,اس ام اس عاشقانه

"هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود"

صفحه ما در گوگل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چی شد که سر از 98لاو درآوردی؟
    عضویت در سایت

    برای عضویت در سایت عاشقانه از لینک زیر استفاده کنید:

    عضویت

    عضویت در 98 لاو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2940
  • کل نظرات : 22529
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 55230
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 903
  • بازدید ماه : 3,160
  • بازدید سال : 79,012
  • بازدید کلی : 130,648,864
  • موزیک پیشنهادی | علی اصحابی
    🎻 علی اصحابی، زندگیم
    98لاو همیشه همراه شماست !

    کانال 98لاو در تلگرام

    کانال 98لاو را دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و رمان های عاشقانه را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    برای عضویت با کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

    تولبار عاشقانه

    تولبار سایت عاشقانه 98 لاو

    با نصب تولبار سایت عاشقانه 98 لاو جدیدترین مطالب و تصاویر عاشقانه سایت را بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!

    نصب کنید